Gå til innhold

simo kombi/simo bagvogn;hva er best for nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det virker best med en bagvogn. kan den brukes i nesten ett år? hva mener dere er best; dere som har prøvd begge deler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagvognen er billigere og har større bag, så barnet kan bruke den lenger. Det er sitteplate i bagvognen, så selv om barnet ditt vil opp og kikke litt så kan du bruke bagvogn til barnet er nesten ett år ja.

Fordelen med kombivognen er at bagen er lett å ta ut av og bære med seg. Gunstig om man bor i blokk e.l og må sette understellet igjen nede, eller når man er på besøk så kan man ta bare bagen med seg inn.

Jeg har kombi, og angrer egentlig på det valget. Det var greit de første 3 mnd, da bodde vi i en leilighet i 2.etg. Da var det godt å bare kunne ta med bagen. Nå bor vi i enebolig, og jeg kunne godt tenke meg å heller ha en bagvogn.

Grunnen til det er som sagt at babybagen kan brukes lenger, og jeg synes sportsvogndelen var altfor stor og tung. Til førstemann kjøpte vi en lett trehjuling da han var ti mnd, og det gjør vi nok denne gangen også (har samme kombivogn til neste).

Så for meg hadde det også økonomisk sett vært bedre å kjøpe bagvogn og deretter en ny og lettere sportsvogn.

Skrevet

Simo bagvogn, mye større bag enn på kombi. Og vogna veier mindre.

Skrevet

Det som er fordel med kombien (i tillegg til det alle har nevnt) er at spotsdelen er en helt genial sovevogn til bruk i barnehage ol. Skal mye til å få den komforten i en annen sportstrille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...