Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Noen her som vet hvor vi finner slikt? Gjerne gratis eller ikke sånn kjempe dyrt?? Håper på svar =)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 www.astro.com ser ut som å være en bra side !
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 I første utgave av bam bruker de å ha et horoskop a la skorpionbarn blir gjerne slik og slik, er det dette du tenker på? Har sikret meg et til hver av guttene, litt artig å ha i albumet. Fikk bambladet gratis på helsestasjonen...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Hvis du har barn som er vekt, skorpion eller vannmann kan jeg skrive det inn her...i morgen i så tilfelle...
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Jenta mi er vekt.. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å sett hennes horoskop
animal Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Jeg fant denne siden på nett, er kanskje mer generell og for voksne, men skremmende mye som stemte på meg hvertfall.. Tror hun dama som har skrevet det lager barnehoroskoper også, koster sikkert litt, men det gjør det vel gjerne? http://www.myworld.priv.no/stjernetegn/
Frk. Hattifnatt Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 På www.astro.com finner dere gratis fødselshoroskop.... Dette er mer spesifikt enn et generelt horoskop... En kreps er ikke lik en annen kreps, vet dere
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 30. januar 2007 #14 Skrevet 30. januar 2007 Hei litenjenteimagen! Beklager men jeg finner ikke horoskopet i farten, det er yngstemann som er vekt og jeg har ikke limt det inn i albumet enda, men det skal finne i en eller annen skuff. Skal lete litt senere og finner jeg det skal jeg skrive inn her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå