Gå til innhold

UL - Gruer meg igrunn...

Anbefalte innlegg

Ja imorgen er jeg 11.6 og skal på kontroll på sykehuset. Vet ikke om det blir UL men regner vel igrunn med det siden jeg hadde en SA i oktober og har tvillinger fra tidligere svangerskap. Vanligvis har jeg gledet meg såååååå mye til UL men denne gangen er jeg rett og slett livredd:( Har lissom forberedt meg på alt, og selv om bebisen ikke var planlagt kunne den ikke vært mer velkommen.. Klarer jo ikke la være og lese alle innleggene her inne og har jo sett flere som har hatt MA når de er så langt på vei... Har jo ingen tegn på det, ikke hatt en enste blødning og har "et tonn" av symptomer så føler meg veldig gravid, men er som sagt LIVREDD for imorgen... Flere som har hatt det sånn? Skal heldigvis på jobb snart så da får jeg noe annet å tenke på frem til sent ikveld men... Hmmm.. noen som også sliter sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7978517-ul-gruer-meg-igrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er bare 6+1, og har visst at jeg er gravid i ei uke. Har ikke vært så bekymra tidligere, men de siste dagene har jeg kjent på frykten for at noe skal gå galt... Det er skumle saker det her; det er jo så lite man kan gjøre for å forsikre seg om at det skal gå bra! De fleste spontanaborter skjer jo fordi fosteret ikke er levedyktig, men det hjelper ikke så mye; jeg VIL at det lille frøet i magen min skal være levedyktig!

Bra du skal på jobb og tenke på noe annet. Sannsynligvis er jo alt i skjønneste orden, vet du:) Lykke til i morgen!

Jeg er 11+4 og jeg er nærmest hysterisk for alt, gruer meg som en hund til jeg skal i ul, har ikke fått time enda men likevel... Helt fra jeg fikk vite at jeg var gravid har jeg vært utrolig redd for at noe skal gå galt, har tenkt på ma og alt. men

*fortsettelse;) alt bruker jo å gå bra, så jeg krysser fingrene og jeg er ganske sikker på at alt er bra når du ikke har noen symptomer på andre ting enn at du er gravid;) det er en plass på 1.trimester-siden det skal ligge en statistikk på hvor ofte det går bra. den beroliget meg litt, prøv å finn den, den hjelper på;) lykke til på ul både til deg og den lille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...