Liten luring... Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 ... og nå er jeg lei av å vente!!! Har hatt 3 cm åpning siden torsdag. Da hadde jeg gode rier, men de stoppet helt opp. Som fleregangsfødende kan man visst gå en stund med 3 cm åpning, men jeg merker at jeg begynner å bli litt lei nå altså! Er egentlig en tålmodig sjel, men med to uker i forkant med maserier og lite søvn er jeg visst ikke så tålmodig likevel! Så send meg masse fødestøv, vær så snill!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Har også termin i dag, er selv så lei at jeg tror jeg spyr. I dag har jeg nesten bare grine.Vært sykemeldt siden uke 29 pga, faren for prematur fødsel...HAHA Hatt masse masrier siden nyttår og hode vært feste siden uke 37. Hver eneste kontroll siden uke 35 har jeg fått høre fra jordmor at nå ser du virkelig føde klar ut. det blir ikke lenge igjnenn nå. Og her sitter jeg. I natt fikk en kolega en gutt og hun har termin om først 4 uker. Blodig uretferdig!!!! Syns bare synd på meg selv i dag og klarer ikke gled emeg over at det nermer seg slutten på et enormt langt svangerskap. Er forresten førstegangs så så det er lite og fylle dagene med annet enn å vente. Håper du kan sende litt fødestøv til meg dersom du skulle få en dose eller to til overs. Trengte bare få det ut. Vi må vell pent vente.
Lulu-Jenta Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Fødestøv sendes i massevis Har termin 15 feb..d er lenger til! Misunnelig ass!
Camz Fødeklar Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har også termin i dag, er dritt lei mildt sagt og nå må noe skje snart... Er andre gangs så hadde håpet å få litt før termin. Lykke til til dere andre, får håpe det skjer noe i løpet av kvelden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå