TPM m/baby i magen Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 Så koselig at du husket meg:). Husker at du hadde kramper også. Så da er vel ikke det akkurat noe godt tegn.. Nesten ekstra kipt med MA synes jeg. Jeg var jo heldig siden jeg hadde tidlig ul og vi fant det ut tidlig, ellers hadde jeg sikkert gått mange uker til før det kom ut. Jeg hadde jo ingen blødninger. Hos meg ble det utskrapning. Ja vi har hatt full utredning både i forhold til at vi har vanskelig med å bli gravide og at vi mister. Er foreløpig uforklarlig hvorfor vi bruker så tid på å bli gravide og de finner ingen grunn til hvorfor vi mister. sannsynligvis bare tilfeldig... På en måte bra , på en måte frustrerende .. Vi har tatt koagulasjonsprøverog hormonprøver - helt noemalt. Likevel skal jeg få både progesterontilskudd og fragmin sprøyter(blodfortynnende) ved neste graviditet - for sikkerhets skyld. Kromosomprøver er tatt men får ikke svar på et par mnd. De regner med de er normale siden vi har et friskt barn fra før. Histologien fra utskrapningen viste normale graviditetsrester. Så da er vi vel egentlig like langt. Det positive er at vi i går fikk brev fra riksen om at vi kan ringe inn mens for IVF. Da går vi for det så snart som mulig. Vi er slitne og ønsker å gå for det som gir best odds. Siden jeg er "kun" 31 og vi er "uforklarlig" sekundært barnløse håper vi at vi kan få gode odds . Er rart hvordan vi er bygd. Ser lyst på det jeg nå og går på med krum rygg for å bli gravid igjen. Vi burde jpo være livredde..: ) - noe vi sikkert også blir også når vi blir gravide igjen. Jeg var i hvert fall helt frynsete med graviditetshormonene i kroppen. Vel. Jeg ønsker deg i hvert fall alt godt framover - og håper dere lykkes snart igjen: ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7978454-elli-karamelli/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 28. januar 2007 #2 Del Skrevet 28. januar 2007 Man husker liksom de tragiske historiene best,og det er jo på en måte lott kjedelig,burde jo være gla-historiene som burde festet seg best oppe i skallen,men sånn sett er vi rare! enig med deg ang. MA,syntes det var verre. Sikkert ekstra ille mtp utskrapning,er jo en ekstra påkjenning. Jeg var jo "heldig" sånn sett,at kroppen satte igang rier og kvitta seg med deg på egen hånd når den endelig skjønte at den var død. Nei,blir definitivt tidlig UL neste gang! Så da er dere litt like langt da,ang. svar på hva som tar tid og hva som går galt... Godt at du får medisinsk hjelp neste gang da,kanskje du klarer å slappe mer av ift redselen for å miste igjen. Så flott at dere kan komme igang med ivf-prosessen da,da kan du iallfall være ganske sikker på at det iallfall klaffer,så må man bare ta tida til hjelp for å se om det går rette veien videre eller ei. Uff,litt skummelt,ekkelt å være så redd. Nei,vi satser på at det bare er tilfeldigheter som har gjort at du mister,neste gang går det bra! Det SKAL gå bra! Det går liksom litt over etterhvert,den voldsomme sorgen og redselen. Dvs,den går vel ikke over kanskje,men man tenker mindre på det,iallfall gjør jeg det. Jeg tillater til og med meg selv til å tenke at det ikke hadde passa så bra om det klaffa nå,jeg vil heller at det klaffer i påska,sånn at jeg kan gå heke sommern uten mage! Hvor dum er man da,egentlig??? burde jo være overlykkelig bare det klaffer,ikke bry meg om når det skjer. Er liksom i den posisjonen at jeg kan velge! Du må sifra åssen det går fremover,når dere kommer igang med prøverør og sånn. Er kjempespent! :-) Masse klemmer,og lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7978454-elli-karamelli/#findComment-7978722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå