Gå til innhold

November: Magen..


vibeke84+lille frk. Eva-Lill:)

Anbefalte innlegg

Jeg håper huden på magen blir litt strammere med tiden..? jeg har jobba med magemusklene så og si dagen etter fødselen, så de er der igjen, men huden er fortsatt slapp og "tyter" over buksekanten.. noen som har tips om hvordan å få stramma opp huden igjen?

Og den brune stripa fra navlen og ned, når forsvinner den? og navlen min ser ut som.. tja, et rumpehull. Forsvinner den brunfargen?

Takker på forhånd for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter også med magen ja.. Jeg gikk ikke opp mer enn 1 kg i svangerskapet, så er ikke mange kiloene som er igjen, men magen ser ikke ut likevel... har også stripen på magen ennå.. håper det forsvinner til sommeren hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg må le vibeke_84!

Det er akkurat sånn magen min er også; med stripa, "rumpehull"navel og slapp hud + litt underhudsfett som må tas med kondisjonstrening. Eller forresten, magemusklene trenger også en skikkelig oppstramming her!

Gikk du opp bare 1 kg, Kab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen, ja - den er jo noe for seg selv for tiden! Tror ikke denne er mulig å få fin igjen - men jeg kan kanskje ikke vente det etter 3 barn? Hvordan i alle dager klarer disse kjendisdamene å ha vaskebrettmage etter bare noen uker? Planken er visst tingen for fine magemuskler....får prøve å komme i hakk:0)

 

Kab; Hvordan i alle dager klarte du å bare gå opp 1 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beroligende:0)men alikevel - så flink du var da! 13 kg er jo ingenting......Jeg landet vel på rundt 20 denne gangen, og har x antall kg igjen desverrre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...