Gå til innhold

Bruk av smokk


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til bruk av smokk. Innbiller meg at når vesla først begynner med det, så vil hun ha den hele tida, og kommer til å hyle hver gang den faller ut. Hvordan bruker dere smokken? Har de den i hele tida eller først når de begynner å gråte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også veeeldig imot smokk! Men han skrek endel,og tilslutt ga jeg etter! Og det hjalp veldig, han vil ikke ha smokk i munnen hele tiden, spytter den ofte ut, men han har den i munnen når han skriker veldig, og når han skal sove.

Har blitt myyye mindre skriking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelika har av og til stort suttebehov og jeg vil ikke at hun bruker sine egne fingre til det, så da blir det tytt. Det er lettere å holde rent med tanke på senere bruk og lettere å avvenne enn fingre. I det siste har hun også sovnet bedre med tytten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den når han kaver veldig før han skal sove, ofte er det bare to sekunders sutting som skal til før han havner i drømmeland.Nåar han sovner spytter han den ut.

Bruker den også hvis han er sulten og det er noe jeg bare MÅ gjøre ferdig først (som å få lagt jenta, eller gå på do eller lign.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...