Gå til innhold

Spiser alle grøt?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Er det noen som full-ammer ennå? Leander smaker så vidt på grøten, men den kommer som regel ut igjen. Men vi tar det med knusende ro og prøver litt til, før vi prøver en annen smak. Noen annen som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det ikke slik. Benjamin elsker grøt. Har fått mme siden han var ca 6uker, så han begynte med grøt da han var 4mnd. Middag er han litt mer reservert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist grøt i ca en mnd nå. Men pupp har vært det han får mest av da. Innfører middag og et grøtmåltid til for tiden, så nå framover blir det mindre og mindre pupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick begynnte å smake grøt når han var litt over 4 måneder,bygynnte å få det fast på kvelden når han var litt over 5 måneder.

 

Nå får han grøt til lunsj å til kvelds,å han synes det er kjæmpe godt. (tror jeg i alle fall,det går nå ned så:)

 

Jeg stresset heler ikke med å begynne å gi han grøt. Hadde tænkt å full amme til 6 måneder,men når han var litt over 4 måneder ble han ikke skikkelig mett bare av mm på kvelden å våknet ørten gang om natta for mat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert nå det ikke er noe problem å gi grøt. Han veier 8730 og er 67 lang så han lider jo ingen nød, sover som regel hale natten også. Bare litt slitsomt å prøve å få i han grøt. Førstemann fullammet jeg i 8 mnd så jeg har i grunnen vært med på det før. (han er nr 4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullammer fortsatt!

Det vil si, jeg har fått Karsten til å spise fruktmos (både Hipp og Nestlè sine). Så han får to spiseskjeer daglig av den.

 

Har forsøkt grøt, men har nesten gitt opp... Testet en stund med brød, det likte han kjempegodt. Men så fikk han diare (men vi har vel utelukket at det skyldtes brødet), hadde fem dager brød-stopp og nå vil han ikke ha brød lenger heller. Tenkte å begynne å trene litt mer på middagsmat i dag...

 

Stresser ikke så veldig, men han skal ha pupp både titt og ofte, så jeg tror ikke det er helt nok for ham lenger. Så skulle gjerne ønske at han kunne begynne å spise litt fast føde snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"godt" det ikke bare er meg. Orker liksom ikke stresse med det heller selv om jeg gjerne skulle hatt han til å ete litt om kvelden. Han har hatt en tendens til å våkne om nakka nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullammer nesten jeg og. Vilde gjør bare grimaser når jeg kommer med grøten. Heller ikke begeistret for fruktmos. Men i går forsøkte jeg most gullerot og det likte hun faktisk........men pupp er best fremdeles da virker det som.. Stresser ikke, regner med at det går seg til med tiden, men trenger pupp rimelig ofte ja.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd er - i følge HS - et lite matvrak! Tror ikke jeg til dags dato har gitt han noe han ikke liker. Grøt, middag og frukt; alt går ned på høykant - og han har lårene for å bevise det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår elsker grøt. Spiser også middag og frukt. Har så smått begynt å spise sliver. Matlysten er det ingenting i veien med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser litt grøt, men er ikke det beste som finnes...han er mer glad i frukt og brød og tilnød middag. Nå har det vært litt forkjølelse, og da har mm vært yndlingsmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i rutinehjemmet - NOT - har vi et grøtmåltid i løpet av dagen, og hun smaker på litt brød, og idag fikk hun litt av risen vi hadde til middag. Kun smaksprøver av det siste, men grøten har hun en nokså stor porsjon av.

Hadde det slik som du sier med forrigemann. En skikkelig puppedalt av dimensjoner - men som du sier, bare å ta det med knusende ro! De tar annen mat før eller senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Live har akkurat begynt med litt grøt..Får en liten porsjon maisgrøt midt på dagen, og ammer etterpå..I dag fikk hun en liten porsjon grøt sent på ettermiddagen også:) + litt sviskesaft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...