Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 Kan de være til hjelp når man skal lære å krabbe? Simen kommer seg ikke av flekken han, men vil så gjerne:) Strekker armene laaangt etter lekene, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 28. januar 2007 http://www.bittelillevennen.com/index.html?lmd=39108.792998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 28. januar 2007 #3 Del Skrevet 28. januar 2007 Den så praktisk ut. Ellers kan du ta sokker med anti-skli på, klippe av tåa og ved hælen og tre de på utsiden av strømpebuksa. Sikkert lurt å bruke noen som er litt større en de sokkene en vanligvis bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 28. januar 2007 Det var lurt forslag! De var jo rimelig dyre så! Det skal jeg jammen meg prøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håp. Skrevet 28. januar 2007 #5 Del Skrevet 28. januar 2007 jaja. Da har jeg bestilt strømpebukse og en masse annet fint. Pengene får ben å gå på ja! Mye fint på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Del Skrevet 28. januar 2007 Måtte ha en sånn jeg og...med gullkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå