Gå til innhold

murring, kynnere og sammentrekninger i mage og rygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er plaget med dette, og om natta er det ille, vanskelig å finne god liggestilling, har holdt på slik i 6 uker,(uke39nå) er liksom takvis, men legen har sagt at at rier gir seg ikke av seg selv. men det roer seg når jeg står og går men kommer hver gang jeg setter/ legger meg, Noen som har erfaring med hva dette er? er rimelig klar for fødsel nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at hodet er godt festet og har masse nedpress og bekkenløsning. klarer ikke å gå under de værste kynnerne(føles som føtterne svikter) vondt på innsiden av lårene

Skrevet

Har hatt det slik selv i flere uker...er nå uke 38+1(er min 2. fødsel til fullgått tid,men 5. graviditet totalt) Jordmor sa for min del så var det pga alle graviditetene,men at en fødsel kunne være i anmarsj...*håpe håpe* Kynnere går over til rier dersom de ikke forsvinner når du rører på deg,eller tar en varm dusj,og de er regelmessige. Står en eller annen plass at når de har vært regelmessige med 10 min mellomrom,så skal man kontakte føden. Lykke til,iallefall;)

Skrevet

er første gang til meg så derfor jeg ville høre om flere hadde erfaring. har prøvd å liggge i ro mest mulig om natta selv om det pågår i håp om at det skal starte. har også vært 3 ganger til akupunktur og fått høre jeg er moden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...