EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Kan du hjelpe meg litt? Du ser ingen graviditet på meg nå? Hadde el den 25/26 og sex den 24 og 25. Tror du spira har festa seg? Jeg trenger nådig hjelp.. Født 110187 han: 090275
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hei på deg Jeg får frem et svakt ja på deg...enten så er du det nå..eller så blir du det snart...får opp ei prinsesse på deg )
EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 tusen tusen takk =) håper bare det stemmer, før jeg er selv i tvil.. har jobba så lenge med det, å føler ikke at det vil skje ennå desverre
EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 Du ser ikke om min menstrasjon kommer senere da eller? ( den bruker å spille meg et puss, de mnd vi har truffet på el.. ) har syklus på 29/32 dager å av å til kommer han på dag 38/40
EJsinMamma Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 åkei =) Spør deg i dag igjen jeg =)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Heisann Beklaker altså...ser en gutt på deg jeg altså...hihi...hør med de andre her inne også...så jeg ikke gir deg falske forhåpninger...men ser tydlig graviditet her ja...!
EJsinMamma Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2007 løvinne 75. Dette fikk jeg som svar fra Chanelle 2.. Hei Asofe Så spennende:0) Jeg får frem graviditet, men tør ikke helt si om det blir nå.. Men bilde av den lille viser seg godt frem.. (Dermed er det uansett neppe så langt frem i tid;0) Ser ei lita jente til deg, jeg. Lykke til! Hvordan ser du det? Å hva får deg til å se det? Ser du når jeg finner ut om graviditeten eventuelt og om det går bra?
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Jeg sier ikke at jeg det jeg sier er rett...men du spurte og jeg får av og til bilder i hodet...samtidig som jeg bruker pendel...pleier på og stemme ganske mye ihvertfall....men jeg får opp en gutt på deg nå..så kan det også bety om 2-3mnd...så vær tålmodig!
EJsinMamma Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. januar 2007 ja det skal jeg være.. vet hvordan det er! =) vært der før... Men takk uansett. det motiverer litt iallefall.. Morri sa November å det gjorde meg trist, vill ikke vente så lenge.. Men feb/mars er den tiden et svangerskap er beregnet på meg såe.. Mister nok ikke bakkekontakten..
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Da har jeg sett en gang til på deg...må anstrenge meg litt i dag da jeg har influensa... men nå så jeg en graviditet på deg i august - og får fortsatt opp denne lille prinsen Klem
EJsinMamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. januar 2007 jeg har sett.. Ble bare litt skuffa ( ikke av deg altså ) Men at jeg må vente så lenge.. så uretferdig å måtte holde på i over 2 år for at noe skal funke, mens andre som ikke ønsker det trenger ikke ha mer en 1 natt med sex.! Men sånn er det bare.. Så det finnes ingen positiv test i nærmeste framtid da? Eller kan jeg være gravid å så miste igjen.. For sist jeg ble gravid hadde jeg det likens når det gjalt urinveisinfeksjons smerter sånn som jeg har hatt nå.. Sikkert bare innbildninger..
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 hvet hvordan du har det vennen..jeg har holdt på i snart 4år uten at noe skjer..fikk beskjed av venninna mi at hun er gravid..jeg klarte ikke å bli glad...hadde lyst til og gråte...t.o.m mannen min ble lei seg... Har dere vært på utredning ??
EJsinMamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. januar 2007 vi skulle etter over et års prøving i august 06, men så ble jeg gravid så den timen vi hadde uka etter trengte vi ikke.. Men så mista jeg etter 8 uker, ( eller mindre ) men ble sent på sykhuset etter at jeg hadde blødd 2 dager før uke8, å når de tok en invendig UL hadde ikke livmoren vokst, dessuten er jeg A- i blodtype å må ha en sprøyte etter alle graviditeter ( men innen 72 timer ) slik at ikke kroppen danner antistoffer, men er litt redd for at det var gått lengre enn 72 timer fra jeg mista til jeg fikk sprøyta. Vet hvordan det er å ikke kunne glede seg.. Det skjer til stadig er, mange ( klassevenner ) venter barn. Gleder meg desverre ikke over noen.. Håpa liksom at noe kunne skje denne mnd. Du sier August Twig sier feb. Morri sier November Elastica mente vel Mars Marita er usikker men ser Kimby sa før jul feb/mars Chanelle sa før jul feb/mars Nattinatt mener jeg sa mars eller mai Så jeg er så usikker.. Sist jeg spurte nattinatt ( forrige graviditet ) sa hun neste mnd. altså Oktober, å chanelle så ingen graviditet å at vi ville slite, så jeg var helt nedbrutt, 1 1/2 uke senere var testen positiv, så vet ikke hvordan jeg skal forholde meg..
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 tror du skal ta deg en pause fra bim jeg...ser at dette stresser deg opp og det er med på og at du ikke blir gravid vennen..Har du snakket med legen ang pergotime ?? http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/?mainpage=/pasientutgave/show.do%3Ffilename%3D/content/pkv/P/Pergotime_Serono_84048/index.html
EJsinMamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 30. januar 2007 takk =) tror også det ! For den gangen jeg ble gravid sist, var jeg sikker på at jeg ikke var det.. og var litt rolig siden vi viste vi skulle til utredning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå