Gå til innhold

jeg er så redd for og miste......!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tanken er der hele tiden, dette er min første graviditet, og jeg vil så fryyyyktelig gjerne ha dette barnet!! Siden jeg er såpass ung, så er det ikke akutelt for meg og laget et nytt et om en skjøner??

Jeg er så innstilt på dette barnet, og jeg og alle rundt meg gleder seg.

Men er bare fryktelig og gå rundt og tenke på at det kan dø fra meg hele tiden.. Er i uke 6 nå, og er fremdeles 6uker igjen til jeg er over ddet verste-- noen rår, el betryggende ord?

Fortsetter under...

Ho har vel like masse rett tell å være her inne som alle andre, kanskje ho trudde at "beholde barnet" betydde at man kunne få råd om kordan man kunne best mulig beholde barnet i magen, om d kanskje fantes noen tips eller råd om va man skal unngå for at d blir spontanabort.

Bruke å være her inne å se, åg eg veit jo 100% sikker at eg ska beholde:)

Selvfølgelig kan alle bruke denne siden her, men nå finnes det faktisk veldig mange andre forum å stille spm på enn akkurat dette forumet. På omtrent alle de andre forumene så er det damer som er lykkelige graivde, bortsett på dette forumet her - så da ville jeg helelr valgt et av de andre!

Annonse

Råd til deg som er gravid og redd for å miste;

- lev sundt med godt kosthold, ta folat og tran

- mosjoner litt hver dag

- prøv å få noe annet å konsentrere deg om da går tiden raskere

- ta hensyn på jobb og skole. Ikke utsett deg for alt for tunge løft eller sport/arbeid som gjør at du får slag/dunk mot magen..

- gled deg over hver dag som du og fosteret holder seg friske

Dette hjalp for meg. Jeg er snart i uke 16.. Det var råd jeg fikk av en jordmor jeg snakket med. Det at det skjer en spontanabort tyder mest sannsynlig at det er noe alvorlig galt med fosteret. Utover de punktene jeg nevnte er det lite du kan gjøre selv..

Lykke til med svangerskapet :)

Hei, skjønner godt hvordan du har det ,og det er ikke kjekt!! Men husk....det er ikke bra for barnet når du går å beskynrer deg sånt!!

Prøv og gled deg heller, planlegg hva , hvor , hvordan....les masse om babyer og prøv og kos deg med denne nye begivenheten! Sjansen for SA minske bare ved å ikke gå å uroe seg hele tiden oxo :)

Kos deg masse!! Så skal du se hvor fort tiden plutselig går =)

Klem bibi**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...