Gå til innhold

ingen symptomer i det heeele tatt:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei på dere,

Vet jeg ikke skal klage på at jeg ikke har symptomer...

Men nå synes jeg det er litt ekkkelt, er 4+5 på vei (ikke mye nei) og jeg har ikke ømme pupper lengre (har kun hatt litt) ingen vondt i magen, ingen mensmurringer. Kanskje litt oppblåst, men det forsvant i går også.. Hjelp? Noen andre?

Jeg bekymrer meg for alt.. Ikke bra..

Har ikke hatt noen blødninger da, kommer det med en gang ved en evt SA?

Takker for svar, ha en fortstatt fin søndag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har først begynt å få symptomer som kvalme nå, er 6+1. Tidligere var jeg bare trøtt og litt mer sulten... Jeg har ikke ømme bryster, fikk aldri det i forrige sv.skap heller.

Tror ikke du har noen grunn til bekymring :-)

Ei venninne av meg er snart 11 uker og hun føler seg ikke gravid... Alt er derimot i orden og de så masse aktivitet på ul.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuusen takk for begge svar!! Det "oppmuntret" meg litt :)

Og legger til at jeg er veeeldig sulten for tiden (hul i magen 1time etter jeg har spist meg mett) Trøtt er jeg også, men det er ikke noe nytt fenomen. B-menneske delux :)

Thanks!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 6+1 nå, og har litt "til og fra" symptomer; enkelte dager er puppene helt normale, andre dager er de ømme. Samme med kvalmen; noen dager er verre enn andre. Regner med at det bare er slik det skal være. Trøttheten og den voldsomme sulten kjenner jeg meg igjen i; ikke mulig å skulle vente 5 timer mellom måltidene slik jeg gjerne har gjort tidligere! Men jeg trenger vel litt ekstra nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre om alle dere andre som heller ikke har symptomer, og ikke føler seg gravid. Jeg er 6+3 på vei, og merker absolutt ingenting. Ingen kvalme, inen ømme pupper og ingen murringer i magen heller. godt å vite at det er fler i samme situasjon, og at det er hlet normalt. Skal vel sikkert være glad, men skulle ønske jeg merka noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...