VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hurra! Hehe, men ingen fiskehaler eller bobler for min del, altså, men vi kan faktisk til tider kjenne hjerteslagene på utsiden!! Morsomt. Var mannen min som oppdaget det, for jeg har tenkt at det kanskje var min egen puls som rota det til.. men den gikk jo så fort!! Antagelig er dette fordi baby ligger med ryggen ut og beina inn, og da kjenner vi lite til sparkinga. Men nå har jeg kjent to-tre spark i løpet av helga og.. svake små dult laangt inne i magen, men denne gangen kan det hverken være luft eller andre ting. Så da må det jo være Sneipen som sier hei:) Moro. Så da er det nok liv i ungen min og, og godt er det, for på en to tre har jeg fått litt av en mage.. hehe OG jeg har fått melk i puppene! er det mulig! Så 18 + ble visst våre magiske dager iallefall:) *glad nå*
Alba44 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Åå, så gøy!!!! :-D Må jo være litt av en opplevelse!!!
VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 jah:) Og særlig siden jeg har fått så dystre spådommer av en synsk person jeg kjenner at kanskje noe er galt osv.. blir jo litt urolig når folk sier sånt! Selvom jeg ikke er veldig overtroisk, så kjenner jeg denne personen, og vet at denne personen har rimelig god treffsikkerhet.. men ialefall så lever småtten! *glad nå* Og så er jeg ganske så glad for at det var mannen min som oppdaga det:)
Love my kidz Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Hvilke dystre ting er spådd da? Uansett trenger du ikke høre på sånt... Koselig at du har kjent liv, venter på det jeg også, er noen uker kortere enn deg da. Kommer til å hoppe i taket av glede den dagen jeg kjenner liv ja, så skjønner at du sprudler om dagen =)
VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 er litt uvirkelig også da. Er jo så vagt så vagt, disse små dultene.. Nesten redd jeg bare ønsker det så veldig at jeg drømmer det frem! Hehe.. men jeg er definitivt gravid da, i går var jeg i bryllup, og magen strutta så flott at masse folk jeg nesten ikke kjenner en gang var bortom og tafsa på den. hehe (jeg liker det egentlig ikke, men de fleste var veldig hyggelige, så da var det greit:) Hm.. hun har ikke egentlig sagt hva det er. Bare at "hvis jeg trenger noen å snakke med..." etter at jeg sa at jeg hadde en følelse av at noe var galt, men håpet at jeg bare var litt hysterisk. Normalt ville hun sagt noe sånn som "tull, babyen din har det helt fint" eller noe sånt. Jeg er sikkert bare litt overfølsom for tida.. håper jeg da. Men uansett, baby er der, og er det noe galt med den, er den verdens beste fordet. Men jeg ønsker jo for babyen min at den skal være frisk og med fem fingre på hver hånd, to øyne og sånn..
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Så fantastisk!! Eg trur verkeleg desse 18+ er dei magiske dagane, det var det for oss også (sjølv om eg var ganske sikker på at boblinga eg kjente tidlegare var chiquitin var det ikkje før 18+0 at eg kjente dult som MÅTTE vere h*n) Kanskje vere litt forsiktig med herdeprosjektet viss du allereie har fått mjølk, så du ikkje oppmuntrar produksjonen og må slite med lekkasjer i svangerskapet? Trur dette kjem til å gå kjempefint!! Gler meg masse til trilleturar i sommarferien *wohoo*
3barnsmor? Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Så gøy, Jeg har kjent liv lenge nå. Han er veldig aktiv på nettene min, hehehe.. Har en tendens til å våkne i 3-4 tiden , å da sparker han vilt der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå