Gå til innhold

jeg har i all kjedsomhet begynt å lage hjemmesida vår.....håper ingen blir fornærma...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøvde å legge meg inn på terminlista, men gjorde nok noe feil ett sted for jeg fikk det ikke til. Jeg har fått termin 1.september.

Takk for at du tar deg bry til å lage "vår" side...

Hallo kan du legge meg inn på Terminlista hos deg ..

Jeg og har foreløpig termin ca den 15 September.Jeg får virkelig vite 100prosent når jeg har komet til uke 19 i April.

Kune du det vær så snill takk..

Ser jeg har kommet inn på lista. Takk!

Hadde vært litt gøy å faktisk stå på "min" dato, nemlig 1.september, ikke 2.september.. Ikke så stor forskjell, men... Uff.. mener ikke å være pirkete.. sorry..

Kan du legge meg til termin lista?

Har termin 19 september =)

Og til de som har lagt inn ul bilde: Guud så nydelige bilder =)

Aldri sett ett ultralyd bilde før, det så jo helt fantastisk ut.. kan jo faktisk se at det er en liten krabat der inne :) :) :)

Annonse

grunnen til at det er feil må være at det står feil termin på bim sin termin liste...det er den jeg har kopiert..men jeg skal endre :)

I frykt for å ødlegge hele den fine siden som du har laget så lurte jeg på om du kunne føre meg opp på termin listen.

Har termin 24 sept.

Hey!!! Måtte ta en titt på hjemmesida jeg og, kjempebra jobbet!!! Det er tyeligvis noen som har greie på sånt =P

Lyst å skrive meg opp på lista også??? "Lege"-termin 10. september!!!

Hei :)

Superbra jobbet lillemann sin mamma & peanut :)

hadde du villet føre meg opp på terminlisten og? med termin fra legen 2 september.

gleder meg til å følge med på bildene folk kommer til å legge ut.

Lene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...