MrsMoo Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Må man inn på journalskriving ved planlagt KS og eventuelt hvor lang tid i forveien
Bibbi W Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jeg skal ha planlagt keisersnitt om 10 dager. Har aldri hørt snakk om journalskriving. Hva er det som liksom skal foregå under journalskriving?
MrsMoo Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Har ikke aning.... derfor nysgjerrig!
attpåklatt1 Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Skal ha KS på St.Olavs Hospital. Der har jeg journalskriving og samtale dagen før. Fikk timen samtidig som jeg fikk dato for KS. Alt var ok 8 uker før fastsatt dato. Lykke til!
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg skal inn dagen før for journalskriving ved st-Olavs. Samme som sist....
2_TETTE Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal skrives inn - journalskriving - og "legges inn fredag. Får perm i helgen og har ks på mandag. Så dagen før er vel vanlig, men mn får dra hjem igjen. Er pga helg at det går to dager mellom hos meg.
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hei M!! Jeg skal legges inn på tordag klokken 17, og gjennomføre KS-et på fredag formiddag. Det var visst mulighet for å reise hjem hvis vi ville, og stille tidlig neste morgen (men vi har for lang vei til at vi gjør det). Torsdagen er det journalskriving, samtale med jordmor og anestesilegen, blodprøver osv. Fredags morgen er det innlegging av veneflon og kateter. Har du fått vite noe mer? Blir det KS på deg? Klem K
MrsMoo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2007 Hei K, aaaaaaaahhhhhhhhhh 2 uker igjen til jeg får vite om det blir KS. Klarer nesten ikke å vente. Har så lyst å få vite hva det skal bli - slik at jeg kan begynne mentalt å forberede meg. Så spent på dine vegne! Ta masse bilder av den nye og send på mail!!!
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Spennende! Greit å vite uansett hva det blir, så du vet hva du har å forholde deg til... Will do - det kommer nok maasseee bilder etterhvert, skal du se:) Om fire dager er jeg mamma - si jippi!! Fju, fju...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå