miri@m Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 hva heter den prøven man må selv spørre etter for at skal bli tatt?? har hørt at den ikke blir tatt automatisk,,og at det kan være alvorlig hvis man tester positivt... en eller annen type bakterie eller no..
Tinaisme Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Er det Rhesus du mener? Jeg måtte be om den selv da jeg var hos legen...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 streptokokk B prøven? jeg vet ikke hvordan det skrives eller uttalses, men noe i den duren tror jeg. hehe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 tokopalsmose? Dette er en bakterie du bør unngå å bli smittet av når du er gravid. Mener legen kan sjekke ved blodprøve om du har hatt denne bakterien før i livet, i så fall er sjansen mindre for at du får den igjen...
miri@m Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 takk for svar.. tro det er den streptokokk b pøven jeg mener... vet ingenting om den,men det kan jeg høre om i morgen hos legen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå