scubagirl med scubababy Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hei alle sammen... Nå kommer jeg over til dere her inne på 2.tri... 12 uker idag, og ferden videre blir nok like spennende som den har vært hittils... Ønsker dere alle en fin søndag.. Klem fra...
har fått lita pia Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 velkommen hit..og god søndag til deg å..
MammaiLarvik Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 VELKOMMEN inn hit! Jeg skulle akkurat til å skrive en velkomsthilsen til deg, men så rakk du å være først ute. Har tenkt på deg, og lurt på hvordan det går....? Håper du får en fin tid fremover. Deilig å kunne senke skuldrene litt når man har kommet over til dette trimesteret. God søndag til deg også ) Klem...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Hei og hå!! Gratulerer og velkommen inn hit Du har masse å se frem til
lbhu Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Hei og hå og velkommen inn hit! Husker deg fra Bli Gravid, så får gratulere deg med barn i magen da:-) Får du dykke-abstinenser da? Jeg har klart meg veldig fint uten, men kjenner av og til at jeg savner å dykke litt, spesielt nå når sikten er god:-)
scubagirl med scubababy Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2007 Hei lbhu... Dykkeabstinensene er nok der di ja.. Var på nyttårsfest med dykkeklubben igår. Lurte alle sammen.. Drakk alkoholfri vin.. Og oppførte meg som jeg pleier på disse festene.. Men må jo si at det begynner å bli vanskelig dette med å holde hemmelig. De spør jo hele tiden om når jeg skal bli med å dykke. Vi har begge to her hjemme meldt oss på påsketuren til klubben da. Denne turen går til Ålesund. Blir påskeferie på meg, og dykkeferie på samboer. Men jeg tror det skal gå kjempefint å kombinere. Han dykker, jeg er tørr og uten nitrogen-opphopning.... Hvor langt er du kommet nå?
lbhu Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Sprekt av deg å være med på påsketur da! Og det blir jo kjekt uansett, er jo veldig sosialt på disse turene:-) Jeg skal på årsmøte i klubben på lørdag, så da blir det kjekt å treffe folk igjen. Jeg er 22+1 idag, med mage som begynner å bli stor, og en liten tass som herjer på inne i magen. Veldig fin tid:-) Hvordan er formen din? Jeg var kvalm og uggen fram til ca uke 17, men etter det har det bare gått strålende!
scubagirl med scubababy Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2007 Hei igjen lbhu.. Jeg er av de heldige som ikke har hatt mange plagene. Kvalme har jeg vært foruten. Jeg er trøttere enn vanlig, men sånn er det med alle. Jeg har litt ømme pupper, men ikke så ømme som så mange andre sier de har liksom.. Skal til legen imorgen. På min 35 års dag. Håper at jeg får en fantastisk legetime og at jeg får høre hjerteslagene til lille nurket... Ellers har jeg nok vært engstelig den siste uken. Rart med det, men etter ul i uke 9 var alt greit en stund. Da hadde jeg sett hjertet slå og nurket som lå så fint... Føler liksom at jeg burde fått mer mage. Jeg kjenner at jeg er hard i magen, men den har ikke blitt noe større den siste uken. Leser at livmoren er stor som en knytteneve, og jeg kan definitivt ikke skjønne at en knytteneve har plass innenfor den lille kulen jeg har på magen... Må kanskje tillegge at jeg ikke er så skrekkelig tynn, men synes selv jeg burde kjent mer... Påsketur ja. Det gleder jeg meg til. Håper vi får knallvær og at jeg og hunden kan gå fine turer mens de andre dykker... Har ikke sagt til noen dykkere ennå at jeg er gravid, så det blir spennende å se hva de sier etterhvert. Men må vel si noe snart, siden noen har spurt om jeg ikke skal dykke snart... Klem fra...
lbhu Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Hallo og god morgen! Kjenner meg godt igjen i det å være engstelig. Jeg var også på tidlig UL i ca uke 9, men etter at vi hadde sett et bankende hjerte sa gynekologen at nå var det veldig store sjanser for at det skulle gå bra. Det er jo en trøst:-) Likevel begynte jeg å engste meg igjen, selv om det var ingenting som tilsa at noe skulle være galt, men da jeg var på ordinær UL i uke 18 var jeg forberedt på dårlige nyheter. Er jo helt sykt å tenke slik hele tiden, men da jeg fikk se en frisk og sprek baby på UL slapper jeg mye mer av, og nå gleder jeg meg bare. Og nå kjenner jeg masse liv hver dag, så det blir og en bekreftelse på at han har det bra der inne :-) Håper magen kommer snart slik at du virkelig kan vagge rundt og se gravid ut:-) Likevel, det viktigste er at du har en frisk liten baby i magen, og magen kommer nok før du vet ordet av det! Forresten, er det mange i dykkeklubben din som har barn, eller er du en av de første? I vår klubb har det vært en veldig gifteperiode i det siste, er veldig mange par i klubben, noe som er kjekt. Er ikke så mange av dykkejentene som har barn ennå, og mange kommer ikke tilbake til dykkingen. Lurer på hvordan det blir med meg. Har planer om å komme meg ut til høsten, men vet jo ikke hvordan det blir i praksis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå