mamma og my Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hva og hvor mye spiser babyene deres på ca 7 mnd? Jenta mi får to grøtmåltider og resten morsmelk. Lurer på om jeg skal innføre et måltid til. Får frukt i tillegg. Hun er ikke særlig glad i middagsmat. Noen forslag til middag/annen mat som babyer pleier å like?
firemerkersmør Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Tassen får middag og skiver. Men han spiser lite pupp da. Har prøvd avocad. Lager middagene, og de er poppulære de. Leverpostei er digg
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Sigurd får to måltider grøt og så har vi så smått begynt med middag. Hvis jeg spiser frukt er han veldig ivrig etter å smake, så da får han ofte lov til å gnage på en aple- eller appelsinbit som mamma holder. Har egentlig ikke noe forslag til hva slags middag de liker, for vi begynte nå på fredag.
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jenta mi er 6mnd og 3 uker da, men hun liker ikke grøt, får ned et par skjeer på morgenen og kvelden. Vi begynte med middag da hun ble 6mnd, og det ble suksè! Hun liker alle glassene fra Hipp, spiser ca 1/4 av glasset. Har så smått prøvd med brødskive siden hun ikke vil ha grøt, men hun spytter bare bitene ut, lar henne få gnage på en skalk da...Ellers er det pupp til alle døgnets tider!
Kaffemocca Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Min gutt på 7mnd får grøt morgen og kveld, frukt til lunsj og middagsglass til middag..Pluss pupp i ny og ne og før han skal sove.. Han er veldig glad i det middagsglasset med grønnsaker og kalkun, har hørt at mange andre er det også..
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Jenta mi likte IKKE middagene fra Nestlé, men etter råd fra andre her, prøvde jeg middagene fra HIPP. Dem liker hun kjempegodt! Hun får grøt to ganger om dagen (morgen og kveld), litt middag og litt moset frukt.
gutt060606&jente010110 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 min er snart 8 mnd, og han spiser grøt til frokost og kvelds, og me begynnte med hjemmelaget middag rett etter nyttår, og det elsker han=) skal snart begynne med skiver til lunsj i stedet for flasken....han får også pupp før hvert måltid(det lille eg har), og pupp om natten og tidlig på morgenen=) får også frukt i grøten eller som dessert, og får av og til litt frukt/grønnsaker å smatte på når eg lager middag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå