Sørland-snuppa Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 ok. jeg klarer aldri og komme orgentlig inn i dette jeg. i følge kalenderen her, går jeg inn i min 29 uke nå. men fra ultralyd besøket, går jeg inn i min 28 uke i morgen.så det er den jeg velger og følge. skal jeg være her en uke til da til jeg går inn i min 29 uke eller skal jeg over til 3 trimester i morgen? jeg har terminen 24 April. er det 28 eller 29 uke vi går over i 7 månede?. sikkert ett dumt spm.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Ja, du skal vente en uke til. Du skal skifte over til 3.trimester når du er 28+1.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Hvis du har termin 24. april er du vel 28+0 i dag, og da skal du inn på 3. tri i morgen. Du er 28 fullgåtte uker og begynner på din 29. uke.. Jeg er 27+5 i dag og har termin 26. april. 3. trimester fra onsdag for min del.
Love my kidz Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Å det er vel ikke så nøye vel?? Det er lov å være inni alle forumene når vi vil.. Det er i alle fall vanlig å titte når man nærmer seg. Ikke tenk så nøye på disse dagene, kos deg med å være på de forumene du vil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå