Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 heisann, er det noen som vet om en tvillingvogn det går an å ha søskensete på? har ei jente som blir ett og et halvt når guttene mine kommer, og da må jo hun og få slappe av litt i vogna.. vil helst ikke ha trillingvogn.
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hei! Vår lille prinsesse er 15mnd når guttene kommer - så jeg tenkte det samme som deg! Men, jeg har funnet ut at jeg har veldig lyst på OTH tvillingvogn.. Denne har ikke søskensete. Tror ikke jeg kommer til å være på veldig mange turer alene med alle 3 den første tiden(",) Så vi satser evt på en bæremeis til snuppa hvis vi skal alene med alle 3 - hvis ikke blir det tvillingvogn + vanlig vogn til snuppa. OTH har også trillingvogn, men da blir den veldig bred.. Tror ikke det er så lett å komme seg i noen butikk da?!(",) Tror du kan få søskensete på Brio/Simo tvillingvogn oxo så jeg en i sverige...hmm..husker ikke hva den het.(så den på Babyproffsen) Kunne bruke søskensete når det ikke ble brukt hardbag på tvillingvognen. Var engentlig litt smart, men går jo ikke så lett å sove i den da..(",) Lykke til!
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 hvordan er OTH vogna, er det den man kan forandre "kjøreretning" på bare med å flytte handtaket? hvor mye koster den, og hvor selger de den? jeg er redd jeg kommer til å gå mye turer, skal prøve ihvertfall, vil komme meg i form så fort som mulig etterpå
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Vi har kjøpt OTH enlingvogn til snuppa - helt NYDELIG å trille!!! Tvillingvognen er ikke mer en 74cm bred tror jeg - så den går igjennom stort sett alle dører.. Har sett flere tvillingforeldre skryte av den.. Bagen har du "mot" deg, mens sportsdelen er "fra" deg. Kan ikke endre retning med håndtaket. Tror den kommer på i underkant av 12.000,- for sportsvogn og 2 single bagger. se på siden: www.onetreehill.nl Der kan du vel også kanskje få opp forhandlerliste?! Vet de har den på Biteringen i Bergen, Sørlandsenteret i Kristiansand og Fru Lyng i Oslo området. Ellers selges det også noe av den på Finn.no.
nattugle 4 barn og 2 engler Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Ser at du er ute etter vogn med søskensete. Jeg har den fra babyproffsen, den heter babytravel og er veldig lik på tfk / urbane jungle vognene. Men bare halve prisen. Jeg har ikke søskensete, men det er lett å bestille på nettet. Selger min ubrukte 2006 mod. med butikk garanti fra 28mai 07. vil ha ca 6500,- for alt (sportsvogn +2bagger+2regntrekk) Vognen min er beige. Du kan se den på finn.no. søk på tvillingevogner.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Du kan jo eventuelt feste et ekstra søskensete på hjul til en tvillingvogn, ser at de har noe som heter "Swiss stroll rider" på biteringen (se www.biteringen.no, under produktnyheter) Har ikke brukt dette selv, men ser jo smart ut da. Vi har kjøpt OTH tvillingvogn, og gleder oss veldig til å ta denne i bruk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå