lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Testen i dag var 110% blankt negativt... Så eneste jeg klarer å resonnere meg frem til da er at el smertene tok over for tr smertene? at det hele begynte veeeldig tidlig? jaja uke 7 skal det gå iallefall
tuppa prøvd lenge Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 neeei...jeg hadde virkelig håpet at det skulle løse seg for deg nå.... men neste gang sitter spira vettu:) uff det var trist altså.....
liljamin Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 det var trist å høre:( neste gang sitter spiren:) lykke til!!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 (samme som den andre tråden) Før æ fikk tr sist gang, va æ så ufattelig sikker på at æ va gravid. Hadde de nesten akkurat sånn som dæ. Var tilogmed hos legen, i håp om å få en blodprøve som viste æ va gravid(siden urinprøvene var neg). Det e vel nesten de man kan kalle innbilt svangerskap....er vertfall selv flau over hvor sikker æ var.... Sir sef ikkje at dette er tilfelle med dæ, men bare at det er utrolig hvor kroppen kan påvirkes av det psykiske fikseringen vår.... Er selv bare i 3.pp, men trur at hvis æ skal klare å bli gravid så MÅ æ lære mæ å slappe av....desverre..vanskelig:-)) Masse lykke til!!
Nela Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Det var dårlige nyheter! Jeg skal krysse fingrene for deg i uke 7, da skal det gå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå