Gå til innhold

Bugaboo-vognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på den vognen,noen som kan fortelle litt om den??

- følger det med vinterhjul?

- hvor stor kan barnet være i den vognen,altså i sportvogndelen?? den ser så liten ut.jeg har quinny freestyle til min 2 åring nå,er veldig fornøyd med den,men har så lyst på bugaboo-vognen til nestemann som kommer til sommeren:)

- er det bra liggestilling i sportsvogndelen?kan man legge sete helt ned??

- var inne på hjemmesiden,det stod at man kunne gjøre så mye med vognen,men jeg fikk ikke lastet ned den siden,er det noen som vet hva man kan gjøre med den??

tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jensen.

på side 2 i barnevogndebatten ligger det en tråd om bugaboo. der er flere også om du kikker litt ;)

- vinterhjul er ekstrautstyr.

- jeg tror (og håper) sportsvogndelen funker så lenge vi trenger å bruke vogn. tror ikke den er mindre enn quinny-vognen, men det vet jeg ikke sikkert

- liggestillingen er helt flat.

dette ble litt kort, men jeg har skrevet så mange ganger om den vognen (jeg er så begeistret for den selv). bla litt i debatten, så finner du flere detaljer!

Skrevet

- Nei, det følger ikke med vinterhjul, men disse koster rundt 6-700 i butikken...

- Vogna kan brukes kjempelenge, opp til hvertfall 3 år, siden den er høy i kalesjen og lang i sittedelen... Helt super!

- Sportsdelen er "anatomisk", dvs at barnet sitter i en S og så vipper du hele sittedelen opp og ned...

- Finesser er bl.a. vippehåndtak, låsbare hjul som du kan stille inn fjæringen på, kan brukes med bilsete, kan ta av sittedelen og bruke den som stol, regulerbart håndtak, den snur på en femøring, enkel regulering av sittedelen, bagen er KJEMPESTOR og veldig lun..!

Ta deg en tur inn på www.nybaktmamma.com på barnevognforumet der, der får du masse info om vogna :-)

Skrevet

Heisann.Vi kjøpte Bogaboo Camelon for en uke siden,får ikke bruke den før i mai,men den virker veldig bra.

-Vinterhjulene følger med vognen,det gjorde ivertfall mine,myggnett,regntrekk,veske under vogn,etc.

-vognen er lett og tar liten plass sammenlagt i bilen.

Skrevet

fikk du vinterhjulene med? så vidt jeg har skjønt er ikke det vanlig praksis. hvor kjøpte du vognen?

resten du nevner får vi med vår også.

og jeg gleder meg til å ta den i bruk i juni :)

Skrevet

Hei wims! Ja jeg fikk vinterhjulene med i prisen,kjøpte sort/grå bugaboo til ca 7500,-(husker ikke helt)

Vognen kjøpte jeg på O.Olsen eller Barnashus om du vil på Forus(i Rogaland)Vi var innom 2-3 uker før,da måtte vi ha kjøpt vinterhjulene utenom visst vi hadde kjøpt vognen da.Men heldigvis gjorde vi ikke det.Det må være nye "regler".Jeg var ivertfall fornøyd.

Ja nå står den i stua å trekker støv(hii-hi)Må nok sette den bort helt til mai.Gleder meg.

Skrevet

åh, det skjønner jeg godt, jeg gleder meg sånn selv! så heldig du var, da :). jeg håper bare jeg får hjulene med vognen når jeg får den. så slipper jeg å stresse med det til høsten...

vår skal stå og samle støv på butikkens lager frem til mai og det tenker jeg at egentlig sikkert er like greit. selvom jeg nok helst ville hatt den her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...