guttemamsen80 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Det er så delte meninger om jeg har guttemage eller jentemage, og jeg har ikke peiling på sånt selv.....føler at magen min er litt lav, men jeg kan ikke se om den er spiss eller rund....noen som har bilder av en sånn typisk guttemage og jentemage? :-)
MillaMia Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hei! Jeg er gravid for 3.gang. Fra før har jeg 2 gutter, denne gangen er det en jente. Magen min er lik som tidligere, så jeg tror ikke det er store forskjeller på hvordan magen ser ut. Det kommer mer an på kroppsfasong, det sier ihvertfall min jordmor. Men det sies at spisse mager er guttemager og runde mager er jentemager.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 jeg har en gutt fra før og jeg hadde rund mage.. bar ungen rundt magen liksom.. og magen min var veldig lav hele svangerskapet.. du ser et bilde fra mitt forrige svangerskap inne på min profil.. det bildet er tatt samme dag som vannet går da,men magen var like lav hele tiden.
moly Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 På meg var det stor forskjell. Med guten hadde eg spiss og høg mage og med jenta hadde eg lav og brei mage.
guttemamsen80 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 pussig så forskjellig det kan være fra kvinne til kvinne....så fin mage du hadde....vet du hva du får denne gangen ???
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Når jeg ble spådd for 2år siden, så sa han spåmann at eg kom til å få to jente i løpet av livet. No e eg gravid, har fått høre at eg har typisk jente mage, åg på ul sa jordmora at d va mest sannsyneli jente...hjerteslagan tillsei åg at d e ei jenta.. Min mage e rund, åg ikkje spiss:) Blider av den ligger inne på blink, men man må være medlem der for å gå inn å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå