Mamma til verdens beste barn Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Vi skal ha kombinert 1 års bursdag og navnedagsfest (hadde ikke dåp) i litt enkle former, og er veldig usikker på hva jeg skal servere. Vi blir 25 voksne og 5 barn og skal ha det hjemme på formiddagen. Holder det med kaker/ kaffe/ snacks, eller skal vi gå for koldtbord og deretter kaker og kaffe? Erfaringer? Synspunkter?
Luni og go'gutten =) Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Selvfølgelig må dere gjøre det som virker best for dere, men jeg hadde nok (både som vert og gjest) satt pris på mat. Det blir ofte noen timer som en samles. Men det går jo an å lage veldig lettvint: - gryterett, salat og brød - ferdig lapskaus, flatbrød og tyttebær - enkel spekemat; rømmegrøt, eggerøre, spekeskinke, salat og flatbrød - smørbrød/snitter Min mening da )
Kæmma og trultene Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Kan dere ikke ha kaker, kaffe og et fat med enkle smørbrød da? Det hadde noen vi var hos på navnefest på formiddagen. Litt tidlig med middag, og så kan folket velge om de vil ha mat eller kake =) Jeg spiste feks bare kaker hehe Kan jo gjøre det enkelt som å ha ferdig oppskjært loff med oster, salater og soekemat på, det er lett gdt og ikke for dyrt heller?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Ville gått for mat i tillegg, men det er det jo selvsagt dere som avgjør Kan nok tenke meg at gjestene vil forvente det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå