Hoppetussa Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 I går kom sambo med en fryktelig dårlig spøk. "Jeg ser du er så mett, for det tyter ut under t-skjorta di(topp som sklei opp og viste magen som en gang var min stolthet - hadde vaskebrett, nå er magen skikkelig kvapsete). DET spøker man aldri med. Jeg er fortsatt sur(og inni meg veldig, veldig lei meg). Så dere på "Skal vi danse?"? Så på det noen ganger. Jeg innser at jeg ikke kan få samme vaskebrett som Susann Goksør Bjerkrheim 6 mnd etter fødselen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 #2 Del Skrevet 28. januar 2007 Nei huff! Sånne kommentarer er ikke noe gøy å få! Enkelte ganger skulle jeg ønske at det var sånn at barnefaren også fikk "bivirkninger" av svangerskap! ! Susann G B tror jeg har det i genene. Har visstnok alltid vært muskuløs(jeg trøster meg med det iallefall!) MEN, vi kommer i form igjen! Håper sambo`n din har skikkelig dårlig samvittighet! Dessuten er du ikke alene med kvapsete mage:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. januar 2007 #3 Del Skrevet 28. januar 2007 Samboeren min har heldigvis ikke kommet med sånne kommentarer. Men han har vel ikke kommet med så mange komplimenter som jeg synes han burde, jeg har jo tross alt gjort en stor og viktig "jobb". Dessverre så tror jeg faktisk ikke disse mannfolka egentlig forstår hvor stor "jobb" det er for oss damer, det å føde og amme barn. Skjønner godt at du ble lei deg. Håper samboeren din har skikkelig dårlig samvittighet... Hvis ikke, så send ham hit, så skal jeg filleriste ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 28. januar 2007 #4 Del Skrevet 28. januar 2007 sambo min slo også en skikkelig dårlig spøk og på ett skikkelig dårlig tidspunk. Sku ut på byen i lag for første gang siden vi fikk patrick,og jeg sto å prøvde klær til den store gull medaljen. Hadde kjøpt meg en ny bukse som hadde tænkt å ha på meg,og spurte sambo om det så bra ut. Han svarer: "Ja,visst du skal ha med deg dansehåndtakene ut så". Jeg begynnte å stor gaule:) Sambo har aldri mer spøket om slike ting i ettertid for å si det sånn. Og han er blitt mye flinkere til å fortelle meg hvor fin jeg er og hvor stolt han er av meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå