Gå til innhold

lille-snupp


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg måtte avfeie deg med den "dårlig-tid"-greia her om dagen. Håper det er forståelig.

 

Fikk du noen råd på ammedebatten, hvordan gikk det?(Orka ikke leite så lenge etter innlegget ditt der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg, det er jo bare helt greit!!! :) er takknemlig for alt av svar, men "forventer" jo ikkenoe, hvis du skjønner:)

 

Fikk endel forslag fra expat der inne, men det meste er allerede utprøvd, uten særlig effekt. Men nå har vi plutselig hett to helt geniale netter på red, skjønner ingenting jeg! De to siste nettene har hun våknet for pupp og nesespray i to tida (suuuuper forkjøla) og så har hun sovet til 7-8, og våknet for en kjempe puppe-frokost! Er som å ha fått en ny unge, og jeg har så utrolig mye mer å gi på dagtid etter så mange timer sammenhengende søvn!!! Har ikke sovet så lenge siden hun ble født tror jeg!

 

Vi har jo fortsatt puppnekt på dagtid da, men har hvertfall mer energi til å takle det nå da:) Hun spiser frokostpupp i 7-8 tida, grøt ca 10 og nå har vi funnet ut at hvis vi bare gir henne masse tid og tolmodighet så spiser hun godt med grøt, alt faktisk!! Blander av ca 70ml mm + pulver+ 1/3 boks fuktmos. Deretter får hun frukt ca 13, og av og til tar hun "storpuppen" (har en bra g en dårlig pupp) i 15 tida. Deretter litt grøt, opptil alt av og til, før litt frukt før hun legger seg. Etter hun har sovet en halvtime våkner hun supertørst og drikker masse mm. Så har hun kanskje et måltid i 22 tida også.

 

Så mat får hun hvertfall nok av tror jeg, værre med drikke.. Er veldig usikker på om hun får nok veske, bleia kan ha veldig stram urinlukt til tider.. Men kjempetung om natta selvsagt! Er så vanskelig å vite hvor mye hun får i seg fra puppen liksom.. Pumper meg et par ganger på dagtid for produksjonen sin del, og da tar jeg ut ca 160 ml totalt. Ikke masse, men nok føler jeg...

 

Hva tror du? Nok mat/veske?

 

Merkelige greier dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...