Gå til innhold

Planlagt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vert gjennom dette? Lurer litt på hvor lang tid i forvegen de tar det? Har ikke vert på sykehuset og snakket med den om akkurat dette ennå :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk utført planlagt keisersnitt på St. Olavs Hospital i Trondheim i 2005. Da ble det planlagt å gjøre inngrepet 10 dager før ultralydterminen. I år skal jeg ha ks på Haukeland Universitetssykehus i mars og har hørt at de utfører snittet en uke før. Men det blir du sikkert enig med sykehuset om hvis/når du skal til samtale.

Skrevet

Hei

Jeg skal ha planlagt keisersnitt 16. april og har UL-termin 20. april. Tror det er vanlig at planlagte snitt utføres 7-10 dager før termin.

Når datoen for mitt snitt ble bestemt tok de utgangspunkt i når fødselen begynte med førstemann. De ønsket snittet så tett opp til termindato som mulig.

Lykke til!

Skrevet

Hadde planlagt KS 6 dager før termin.

Skrevet

Jeg skal ha 11 dager før termin. På sykehuset "mitt" sier de mellom 10 og 14 dager før, tror jeg...

Skrevet

Dette kan variere fra sykhus til sykehus.. Jeg selv får en uke før terminen. Jeg hadde akutt keisersnitt sist, og gleder meg til roligere omgivelser denne gangen..

Skrevet

Jeg skal ha planlagt keisersnitt 12 dager før termin. Har fått beskjed om at det er vanlig med ca 14 dager før.

Skrevet

Skal ha planlagt KS 11 dager før UL termin, på St Olavs Hospital. De sa ca 7-10 dager før.

Skrevet

Jeg skal ha ks ved st olav 10 dager før termin, hadde 9 dager før sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...