Gå til innhold

ekkelt spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at det lukter fælt av "renselsen"? altså blodet og utfloden som kommer etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) slags betentugggeluktlignende.. hehe.. vanskelig å beskrive, men ja... synte selv at de indene med aloevera etc var veldig gode da:)

Skrevet

ja noe sånt! og så lukter det så sterkt også.. begynte å lure på om det kanskje var igjen noen rester av et eller annet oppi der!

Skrevet

Jeg brakk meg nesten av lukten jeg... blæææ.. har aldri luktet vondt nedentil før, så syns det var skikkelig ekkelt.. nå lurer jeg på om det er noe galt for snuppa er 4mnd og jeg syns fortsatt det lukter.. ikke mye og sterkt.. men jeg kan fortsatt kjenne lukten innimellom.. eller er det bare innbildning fra min side..

Skikkelig ekkelt dette her... går rundt og tror det lukter ekkelt av meg.. er det sånn at det alltid kommer til å lukte ekkelt etter man har fått barn eller vil denne nasty lukten forsvinne etter hvert??

Skrevet

uff..aner ikke om det går heelt over, men det må da det??

jeg tror at det vil bli borte etter første mens er over jeg=) virker jo logisk?

Glad noen la inn denne tråden, har lurt på d selv. Lukter liksom 'råttent'.

er veldig synd, for sambo syns d e koselig hvis vi kan ligge å ta på hverandre når vi har tid, og det liker jeg også godt. for min del blir det jo bare 'utvendig' kos..har sting litt inn i skjeden..

Men syns d er så kvalmt! d lukter jo bare han tar trusa av!!

og jeg vasker meg med våtserviett og/eller skyller meg nedentil ved hvert dobesøk.... noen forslag? til forbedring?

Skrevet

som nevnt så fallt de bindene med aloevera etc i smak her hos meg.. men er bare å fortsette å skylle og bruke underlivsvask uten såpe.. lactacyd er annbefalt:) går over etter hvert det der, kroppen må bare få sin tid til å restaurere seg, har jo vært gjennom mye... trenger ikke vente til 1mens før det blir bra igjen.. her er alt på topp og har ikke fått mensen enda:)

Skrevet

Huff ja, blødde i 2 1/2 mnd..

fant etterhvert ut at det var morkakerester igjen og jeg måtte inn til utskrapning..æsj!!

Skrevet

ojojoj..... skummelt da.. her tok det noen uker så var alt på topp.. *brrr*

Skrevet

Ja deilig når det funker igjen ;.-)

Men det tok sin tid......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...