Gå til innhold

Blir bare så fortvilet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

over at det aldri blir min tur! Fuck altså, nå er lei av hele dritten! Hadde sex igår og blødde som et helvete etterpå bare 6 dager etter EL. Ikke noe blod idag, men VET bare at det er tanta som melder sim ankomst..

Begynner å miste trua.. Har egentlig visst det hele tiden at det ikke kommer til å skje..

Buhu... lei meg nå ..

sorry for syteinnlegg, men jeg føler bare at ALLE her inne klarer det bortsett fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke jeg heller, så da er vi iallefall to... Det er jo fler av oss...

*trøsteklem med varme håp om at det skjer noe for deg, meg og alle andre prøvere! Spesielt sliterene!*

Skrevet

Ja, jeg har en fra før, og er evig taknemlig for denne skatten jeg har fått! Men ser ut som om dette blir eneste... Orker ikke å gå å bare vente på disse kurene hele tiden som ikke fungerer... Vurderer å gi opp selv... Gå til legen og si dere har holdt på i et år nå og du vil ha hjelp!

Masse lykke til! :-)

Skrevet

Ja det er jammen ikke lett å gå sånn å vente når man bare vil ha det NÅ!

Har vært hos lege, sjekket at jeg har eggløsning og hans sperm. Alt virker ok, så vi fikk bare beskjed om å gå hjem å ta det med ro..

Grrr.. ikke så lett når ingenting skjer.. hvor gammel er din??

Skrevet

1 1/2 år... Da må det være passe frustrerende, vil jeg tro!!! Hvis dere begge "fungerer" men ingenting skjer... Uff! Skjønner at du er lei og frustrert da, ja! Kanskje det er det som må til... At du ikke tenker på det...

Skrevet

ja det er helt sant.. Klarer bare ikke å la være.. Huff og huff..

Nå vil jeg legge meg tett inntil sambo og glede meg over at jeg i hvert fall har verdens beste mann. Takk for støtten : )

God natt

Skrevet

Prøvere må støtte hverandre i tunge tider! :-) Sov godt! Nyt tiden dere akn sove så lenge dere vil i helgene, før dere vet ordet av det er den tiden forbi... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...