-carina- Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 Guttenavn Jentenavn 1. Jonas Thea/Tea 2. Mathias/Matias Emma 3. Alexander/Aleksander Sara/Sarah/Sahra 4. Andreas Julie 5. Elias Ida 6. Kristian/Christian Hanna/Hannah 7. Sebastian Nora/Norah 8. Markus/Marcus Ingrid/Ingerid/Ingri 9. Sander Emilie 10. Tobias Amalie 11. Martin Maria 12. Henrik Malin 13. Emil Sofie/Sophie 14. Lukas/Lucas Leah/Lea 15. Daniel Anna 16. Adrian Linnea/Linea 17. Magnus Andrea 18. Kristoffer/Christoffer Vilde 19. Oliver Aurora 20. Noah/Noa Hedda 21. Benjamin Mathilde/Matilde 22. Jakob/Jacob Tuva 23. Philip/Filip/Fillip Mia 24. Nikolai/Nicolai/Nicolay Frida 25. Oskar/Oscar Marie 26. Fredrik/Frederic/Frederick Oda 27. Marius Elise 28. Sondre Helene 29. William Maja/Maia 30. Theodor/Teodor Karoline/Caroline 31. Isak/Isac/Isaac Victoria/Viktoria 32. Thomas/Tomas Mina 33. Kasper/Casper Marte/Marthe 34. Håkon/Haakon Martine/Marthine 35. Even Selma 36. Eirik Kaja/Kaia 37. Johannes Mari 38. Mats/Mads Kristine/Christine 39. Erik/Eric Maren 40. Ole Jenny Kilde: www.ssb.no/navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 28. januar 2007 Ops da... Gutte- og jentenavnene kom visst helt oppi hverandre... Ja, ja, dere klarer vel å lese det! Ser det er noen kjente navn her på lista, ja... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #3 Del Skrevet 28. januar 2007 Ikke på topp lista denna jenta ihvertfall Men om jeg får jente neste gang vil jegk alle henne Nora, synes det er så utrolig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 28. januar 2007 #4 Del Skrevet 28. januar 2007 Niklas er tydeligvis ikke på topp nei Og bra er det! Kjedelig at alle heter det samme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 28. januar 2007 #5 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er jeg helt enig med deg i;-) Vi valgte det selv om det var noe høyt oppe på listen. Vil ha et navn jeg synes spesielt om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå