Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Lillegutt har i månedsvis sovet kjempegodt (våken noen få ganger for å få sutten) om natten. lagt seg ca 19.30 og sovet iallefall til 7. de siste tre netterne har han våknet (helt våken) flere ganger og kan holde det gående lenge før han vil sove igjen. er litt tett i nesen, men det har han vært mer eller mindre helt siden han ble født. har prøvd å gitt han vann, sprayet saltvann i nesen og dryppet med nesedråper, men hjelper ikke det heller. bare vrir seg og griner i senga. så sovner han igjen, og våkner etter noen timer. sovner igjen og våkner ca kl 6 og vil opp. er jeg heldig da så får jeg han til å sove en time til. Hvorfor begynner han slik nå, når han hadde funnet slik en god søvnrytme??? noen som vet?? Han er forresten 10 mnd.
animal Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Kan ikke være tenner da? Hørt at hjørnetennene er ekstra vonde..
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 jo, mulig det.. han har fått 4 tenner oppe, så da er kanskje hjørnetennene de neste som kommer...
Hermis Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er ikke akkurat ekspert da, men har lest at det ikke er uvanlig at ungene er litt urolige i søvnen rundt 10 måneders alderen. De begynner visst å ta innover seg voldsomt med inntrykk fra verden, noe som kan gjøre dem litt mer urolige. Datteren min hadde det ihvertfall litt sånn.Nå er hun snart året og har begynt å sove godt om natten igjen (noen urolige innimellom bare), men dagen starter helst i 6-tida fortsatt ja..... Og da skal vi stå opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå