Gå til innhold

Spenning!

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Er nå i uke 8, og krysser fingre og tær for at Mini og jeg skal samarbeide godt framover; første og største mål akkurat nå er å passere den magiske 12 ukers-grensen uten trøbbel. Er svimmel, trett og småkvalm, men det gjør ingenting! Har mistet to ganger tidligere, og er derfor veldig spent...hvordan går det denne gangen?! Håper alle gode ting er 3:) Har ikke så vondt i brystene lenger, og det er jo fint. Nå kan jeg sove på magen igjen! Samtidig så var det et veldig håndfast bevis for at "jo, du er gravid, det er ikke noe du innbilller deg", så det er pluss og minus med alt... Glad for at jeg har en så snill mann:) Han er superglad for at Mini er på vei, og er enormt støttende og forståelsesfull - også når jeg begynner å gråte for de rareste ting. Hormoner! Deilig å bli tatt vare på.. Har legesjekk på mandag, spent på det. Håper han kan hjelpe meg med å ordne tidlig ultralyd-undersøkelse så jeg får bekreftet/avkreftet om det er liv der inne. Håper dessuten at han tar meg på alvor i forhold til svimmelheten. Har allerede brukt opp egenmeldingsdagene mine pga uvel/redd for å besvime. Spent på hva neste uke bringer!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...