Gå til innhold

gi faaaaen!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan folk som har opplevd SA gi faaen i og legge det inn på en side hvor vi allerde alle er bekymret fordi vi er i en usikker periode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si en ting til..

OM man har opplevd SA eller ikke og man svarer på innlegg eller legger inn nye, så er det jo alltid i beste mening tror jeg, få back up fra andre, og backe opp andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være spm om diverse ting som er totalt uinteressant for mange. Mangfoldet er stort og mengden av spm gjennom et helt svangerskap er enda større!!

 

Og sa er faktisk et ganske reelt tema i 1.trimester da det er da sjansen for at man kan minste er størst. Mange er redde og bekymret og her spør man om råd og erfaringer.

 

La nå folk skrive det de vil også lar du være å lese. Enklere kan det ikke gjøres;)

 

Vis det ikke passer det så kan du jo ev. dra ræva di ut herfra.;)

 

Foreslår at dem som vil spørre om sa og slike ting får det godt frem i overskriften sin sånn at mennesker som absolutt ikke vil lese om det kan la være å åpne.

 

Åpner de sa innleggene og blir irritert så har de jo bare seg selv å skylde på!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aldri i verden.

 

En sånn jævla trangsynt anonym som du lar jeg ikke være i fred og kommer til å komme med mer eller mindre vettuge kommentarer til på hvert eneste idiotinnlegg du klarer å komme med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med eg "ladybug m/babybug! jeg leser sa innleggene noen ganger, og jeg velger det 100% selv, men det er ikke alltid jeg er like rolig og trygg når jeg trykker meg ut av dem... de er godt merket, alle kan se at dette handler om sa eller ma, og hvis du ikke ønsker å lese om det så kan du la være... og hvis noen tvinger deg til å lese dem kan du be dem la være å tvinge deg;) og en ting til, hvis du bare vil krangle så kan du lett trykke deg over til kranglesiden...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant;)

 

Fint at vi mennesker er utstyrt med fri vilje;)

 

Det er bare det at noen ikke klarer å styre seg og måååå bare kikke.

 

Når du blir offer for egen nysgjerrighet så nytter det ikke å skylde på andre.

 

Men anonym? Vil du krangle med meg så kan vi gå til kranglesiden.

Vi trenger jo ikke bråke her inne. KAN JO HENDE DET IRRITERERNOEN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme, er tydelig noen som ikke tør stå for hva de mener om sa-innlegg inne på 1.trimester siden... *host* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... helt riktig;)

 

Nå er det natta her så du får ha en strålende natt videre;)

 

Både du og en mistenkelig stille HI;)

 

Nattaklem til alle nattranglere!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Ladybug.. Jeg er noe redd for SA etc selv, så er ikke ofte jeg leser om det når jeg skjønner det er et trist innlegg. Det er ikke fordi jeg ikke føler med/har empati for de som har mistet. Men fordi jeg føler jeg selv har nok å tenke på akkurat nå og min egen redsel. Er 8+0 i morgen, så har litt igjen for å si det sånn..

 

Men jeg har ingenting imot at folk skriver innlegg om det, bare flott å snakke om det.. Er bare meg som ikke orker svare.

 

Anonym kan like godt gjøre som mange oss andre, la være å lese..

 

Hilsen en noe søvnløs gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...