Gå til innhold

singel men....hva bør jeg gjøre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan er det når man ikke er "sammen" med barnefaren men han i ny å ne overnatter hos meg, og vil gjerne være med på ul og fødselen og bo hos oss den første uka etter fødselen for å hjelpe til, blir man betraktet som enslig da å kan søke overgangstønad? eller? noen som er i lignende situasjon? bør man nevne dette til NAV? har et svært godt forhold og var sammen i 7 år før det ble slutt, men bestemte oss å flytte fra hverandre da jeg var 17 uker på vei. (hadde ingenting med barnet å gjøre) er nå 27 uker på vei

Fortsetter under...

når du skal søke om penger og all slags ting, må du fyll ut noe greier.. de spør om ganske mye syke ting. du kan ikke være sammen med far for mye i uken, og heller ikke bo veldig nære han.. Er også en regel på hvor lange dere har bodd fra hverandre,,eller hvor lenge seiden det ble slutt.. Dette står inne på NAV sine sider. Blir alenemor jeg og, så måtte prøve å sette meg inn i noe av dette..

Annonse

så bra da=) skal på Nav når tiden nermer seg å søke=)

har lyst at babyen skal få muligheten til å vokse opp med pappan i nærheten selv om vi ikke er sammen...

han er innom titt og ofte å hilser på å er super flink til å hjelpe til med tunge løft og andre praktiske ting=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...