Gjest Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 vååken! Bare satt og knotet med å bestille noen døsøte servietter til lillemors dåp!
Murmeline Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Gartulerer med booking av dåp, så flott at det ordnet seg da. Sitter her og vimser rundt på dib, gubben er sosial med venner og drikker rødvin. Kos for han det:) Du da? Hvorfor er du her i kveld? Har begynt å planlegge litt dåp selv, stadig endringer i menyen, men har vært og handlet endel i dag. Dropper ostefat, og bare litt spekemat, til fordel for stek av ulike typer. Blir nok bra. Har nytt vognglis parkert i stua også, begivenhetsrik dag kan du si:)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Gubben er på jobb 6 natten på rad, så jeg sitter nå her og gnur:p Ny vogn?!?!?!? Fortell fortell fortell! *meg vil vite ALT* Er det nå søndag dere har dåp?
Murmeline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 11. har vi dåp, så ikke så lenge til. Må bake kaker til uka tenker jeg... Nattevakt ja, grøss.. Er glad jeg er ferdig med det.. Vognglis, en Quinny sportsvogn i fargen sand, snurrehjulet er så fint!! Tror den søte saueposen blir nydelig oppi. Hvor mye kostet din pose forresten? Blir den liten til neste vinter kanskje? Og så har vi fått "ny" bil, med hvite fine skilter, eller skittengrå da, hihi.. Så i dag har vi vært på kjøretur, hele den lille familien, i vår egen bil, FOR FØRSTE GANG. Andrea er jo bare 4 mnd, kremt... Så nå kan vi dra på tur vet du snuppa, har god plass til to snertne vogner, to babyer i bilstol og to gale mammaer!! Sitter og dibber og nyter en øl, kjempekos:)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Det er ikke lenge til nei. Gleder eller gruer du deg? Og skal du ha bordplassering og sånt tull selv om det er buffet? Taler? Oooo, grattis så mye med ny vogn ja! (jeg har fremdeles lyst på ny jeg, har jo hatt denne i en uke nå haha) Posen min kostet 400,- (på salg) men den holder nok en seson til, er 110 cm tror jeg. Men jeg har jo flere jeg da, har en rosa i babyfløyel, også er det en tykkere en under produksjon hos svigermor. Veldig spent på den... Tror forøvrig at med det aktivitetstempoet til vessla blir det ikke mye bruk av vogn neste år... Jeg brukte kun vogn til jeg var 11 mnd, etter det skulle jeg gå selv:p Litt pulk og bæremeis var greit dog. (ikke sta nei:p) Og "ny" bil og ja. Var jo på tide det nå. Gleder meg til det er vår tur. Har snoket på Skoda roomster jeg. Den er litt fin? Eller er den veldig kjerring? *usikker, vil helst ha Audi Allroad eller noe i den sjangeren* Øøøøøøøøøøøl, gleder meg vilt til neste helg jeg. Kommer du?
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Dåpsplaner ja... Antall 41. Seremoni i Konnerud Kirke (den nye stygge:() Serverer snitter og alkoholfritt drikke Forhåpentlig blir "festen" på Speiderhuset på Konnerud. Hmmm... Det var de helt enkle detaljene... Lager mat selv, har tenkt å bestille en kake med bilde på, resten baker venner og familie. Kaffe og te... Gleder meg faktisk innmari til å lage snittene, fått ny bok om garnityr og det må jo prøves.
Murmeline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2007 Jeg gruer meg til kirken, tilfelle hyyyyl pga søvnmangel. Men hun har begynt å bli trøtt tidligere nå, så tror vi rekker en power-nap før kirken. Gruer meg litt tilfelle det blir for mye styr for henne, masse folk osv. Men tror det går bra. Vi skal ha bunad, begge to forresten:) Ikke bordplassering, vi skal jo ha det her hjemme, så blir noen i salongen, og noen i spisestuen. Uformelt og greit:) Svigers har en tendens til å holde tåredryppende taler, noe som er helt fremmed i min slekt. Hm... Sosial studie når de to slektene møtes, hihi.. Vognbasillen ja... huff. den er ganske fin, er fornøyd med at det ble en lys vogn, spesielt til sommeren tenker jeg, så det ikke blir så varmt. TRor jeg skal ha den samme posen, liker den så godt. Har et potensielt sy-prosjekt på gang, sy om en type voksi med nytt kult trekk. Leter febrilsk etter rosa kamuflasjestoff enda, helst litt solid stoff som tåler litt. 400kr var billig gitt! Spesielt hvis den holder neste vinter også. Men, Embla ligner nok på mammaen sin tenker jeg;) Ja, endelig bil!! Det var så deilig:) Skoda Roomster virker fin synes jeg. nå er jo ikke jeg tilhenger av å bruke så mye penger på bil, så anbefaler derfor IKKE Audi. Det er så dyrt med servicer osv. Men det er nydelige biler å kjøre da. *Brumme rundt i gangster-bilen* Audi Allroad, den er nok billig tenker jeg.. Neste helg, ja jeg tror kanskje jeg kommer faktisk! Gubben sa seg villig til å passe Andrea, han har nok litt dårlig samvittighet for i går, skulle ha venninnekveld, men Andrea hyyyyyylte, så han måtte ringe, og det var rett før jeg måtte dra hjem. Det ordnet seg til slutt, men kvelden var liksom litt... ødelagt.. HAr du fikset barnevakt eller?
Murmeline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2007 41 stk er ganske mange ja.. vi blir heldigvis færre:) Kake ja... Må kanskje ha dåpskake. Hater egentlig bløtkake, men det er jo mange som liker det da.. Satser på at folk baker litt jeg også ja..
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Starter med; nr jeg har skrevet ferdig nå MÅ jeg legge meg... Alene med lillemor i morgen tidlig og hun har funnet ut at 0515 er fin tid å stå opp på *ahrg, hvor er nattgenene hennes?!* Kirken ja, det gruer jeg meg til også, ikke for hyl og sånn, men for selve gudstjenesten. Jeg er allergisk:p haha... Det er ikke bare i din slekt det er sosial studie skal du vite, pappa er fra beste vestkant og mamma var fra Mjøndalen. (og familien hennes er BØNDER asså, rare bønder, lurer på innavl innimellom:p) Har med vilje invitert de rareste på hver side bare for moro. Prippen advokatonkel fra vest og skravlete, cowboylailaaktig skravlekjerring fra Hillestad! Haha... Alltid moro med sånne tilstelninger. Jeg har faktisk sett på termoposene på Going.no jeg, der får man i sjokkrosa. 495,- Det er billig det! Posen du har er rålekker den *misunnemisunne* Ooo, jeg vet hvor jeg får tak i sånt stoff. Vet de har på Stof og stil i DK så da har de sikkert det her og. (du vet hvor det ligger?) Det er ikke gangster bil n mer, nå er det som du selv så godt har sagt det PAMPERSTRALLE! hahaha *rofl* Allroaden, brukt for en 400 lapper eller noe, eldste modellen:p Gule priser?! Vil veldig gjerne at du blir med til helgen, jeg har ikke barnevakt ennå men det ordner jeg. Bare jeg får lagt henne sover hun jo til dagen etter, og da er jo jeg tilbake... Så trenger liksom ikke være så kravstor med hvem jeg velger. Gubben skal seff jobbe. Jentekveld i går også, makan som du er ute og flakser om dagen:p Deilig det, vi har vært ute og spist i dag vi, vesla var hos svigersøs noen timer. Nei, skal jeg sikte på sengen mon tro?! Må vel det.. Og forresten, vesla skal ha på dåpskjolen min hun, som mamma har lagt, den er kjempesøt, med hjerteknapper og rosa silkebånd. Jeg stiller i lille og sort kjole tenker jeg og Jens i lilla skjorte og sort dress, sort slips. (skal få lurt på ham det slipset asså!!!) Vel, nattinatt, svarer du så finner jeg igjen dette i morgen jeg. Å, må røyke før lalla... *løpe ut døren*
Murmeline Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2007 Gjesp.. Nå kom gubben hjem. Orker ikke å svare så nøye.. Ja, tenkte å sjekke stoff og stil, de har mye fint:) Jeg kommer nok itl helgen vet du, bare tør ikke å garantere enda;) Mmm, øl og champis!! Sove godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå