Gå til innhold

Bare jeg som har sykt med kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte i uke 15? med kynner og no er det mer og mer.. er i uke 18 no.. (uke19) og skjenner de ganske så ofte..

med første mann kan ikke jeg huske at jeg merket kynnere..litt helt på slutten kansje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mye kynnere..det er ganske plagsomt til tider...tidlig på morgenen er det nesten værst.. Det visst mest merkbart med nummer to:)

Håper ikke det blir værre..starter i 18 uke i morgen..

Skrevet

hvordan kjennes det ut? jeg har følt noen ganger at magen "strammer" litt på en måte... men tenkte at jeg ikke får disse kynnerne mange snakker om før laaaangt uti svangerskapet!

Skrevet

Jeg har oxo masse kynnere, særlig hvis jeg stresser eller er på beina i mange timer. Plagsomt!!! Skal til jordmor på onsdag, skal spørre henne om hun har noen gode råd!

Skrevet

stadig vekk om morgenen kjenner jeg fra utsiden at livmora er hard som en bowlingkule. Men kjenner ingenting fra innsida altså. Er dette kynnere? Jeg er 16+5 i dag.

Skrevet

Høres ut som kynnere, ja.. Det strammer seg rundt bebin..Kan være litt vondt/ubehagelig.

Jeg hadde ikke kynnere før midten av tredje trimester forrige gang, hvis ikke jeg husker helt feil.

Kanskje det finnes noen gode tips?? Får det på jobben også, ubehagelig da, siden jeg bærer på de små rakkarungene hele dagen....

Skrevet

jupp... har hatt det ganske ofte i det siste...

ikke noe godt når lillegutt skal opp å hoppe å klatre på deg mens det strammer som f..nede i magen....=(

Skrevet

uff sliter med det i å...å den lille sparke jo som om det sku være gym der inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...