SiljeMoor Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 sluttet på pilla før ca 2 uker siden.. hvor lang tid tar det før man kan blir gravid??
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Alt mellom 2 dager og 2 år... Nei da! skal ikke ta motet fre deg meg med en gang! ;-) Velkommen hit og masse masse lykke til!!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 For meg tok det 10 mnd å bli gravid etter at jeg slutta på pilla, men vet det er mange som har blitt gravide med en gang. Lykke til!
*idyll* Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Flere som sitter med pc-trøst? tror ikke du skal tenke så mye på når helt enda. Noen blir gravid med en gang, altså før de har fått normel mens. Andre bruker lengre tid. tror stress er et hinder. Mye sitter i hodet. Sats på gode stunder med din kjære, og ha fokus på det gode som er, ikke på det som kan bli. Da skjer dt også raskere tror jeg. Jeg ble gravid da jeg tenkte at jeg skulle unngå augustbarn, da jeg hadde et fra før... dessverre så mistet jeg det barnet etter 11 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå