Gå til innhold

Hjelp, så mye dramatikk når man skal spise da....


vips-77

Anbefalte innlegg

Lurer på hva det er med den ungen, hun blir helt krakilsk enkelte ganger når hun skal spise.. Hun gaper over puppen, men spreller som en gal og lukker ikke munnen rundt puppen og hyler og bærer seg.. Hva i alle dager er det hun driver med????

Det er skikkelig slitsomt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Som oftes skjer det når hun har spist litt. Jeg har tolket det som at hun er mett eller at puppen er tom, men jeg vet ikke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira holder på sånn av og til hun og. Nå får jo hun morsmelk på flaske, så jeg vet det er mat der :-) men hun driver og gaper med munnen og rister hodet fram og tilbake og er temmelig sprelsk...Skjer nesten bare på kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann også.

Gjør det når han ikke er sulten, bare veldig trøtt.

Tar han vekk fra puppen og legger ham istedet, og som regel sovner han straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt gjer også det same, spesielt på kvelden. Trur han er svolten på same tid som han er for stressa til å klare å ete skikkeleg (og kanskje vondt i magen?). Vi har funne ut at litt sukkervatn gjer susen for å få roa ned og ete meir. Han får eit teskei og etter det blir han meir roleg og fortset med puppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det skjer her putter jeg inn smokken, da sutter han febrilsk så smetter jeg den ut og inn med puppen og han spiser videre. Men er det fordi han er trøtt starter gaping og fekting igjen, og da er det bare å legge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg gjør det samme som VipsPips og hvis det ikke hjelper å lure henne med tutten så prøver jeg å legge henne istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange her, er nok tretthet. Det er det i såfall hos gutten min, når han begynner tulle slik er det bare å lalle sove. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det her oxo.. Amalie spiser litt og plutselig blir hun helt hysterisk,... skikkelig slitsomt as... men det er mest sånn hvis hun får mat etter 3 timer, har det gått lenger tid er hun roligere, så det kan hende det er at hun ikke er så sulten etter 3timer... eller rett og slett at hun er trøtt... ikke lett å forstå de små hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...