Gå til innhold

Siiiinnsykt ømme pupper.....


MiniMeAndMe+spire

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått opp EN str allerede, er bare 7-8 uker tror jeg.... om ikke dette gir seg snart, er det brystpartiet som vil avsløre meg...

 

Noen andre?

(takker jo aldri nei til litt "ekstra", men er jo så VONDT!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, stakkars du! Jeg er bare i uke 6, så puppene har liksom ikke begynt å vokse skikkelig enda, de har bare blitt mye tyngre.. Og så er brystvortene så ømfintlige for berøring, og det er litt slitsomt... Rart dette med pupper. Men det er veldig stilig at det skjer så tidlig, syns jeg (hvis du ser bort fra at det er vondt) - altså at kroppen begynner å gjøre seg klar til amminga allerede; vi skal jo ikke føde før til høsten!

 

Hold puppene varme, det blir mye verre når jeg fryser! Men det har du kanskje funnet ut allerede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merker det når det er så kaldt ute ja...

Men de har vært sånn her i flere uker nå... hadde vært greit med en liten pause... :)

 

Hvordan er formen ellers da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opp og ned. Blir veldig fort trøtt, men det er vel ikke akkurat uvanlig. Og så er jeg ganske kvalm, spesielt på kveld og morgen. Jobber ved siden av studiene, men har tenkt å ta pause fra jobben de neste 2-3 mnd, så får jeg se om jeg har flere krefter i 2.trimester:) Får nesten prioritere studiene!

 

Du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her egentlig, sovner etter nyhetene og været...kl.21:00.... :) skikkelig murmeldyr...

Er gress-enke i helga, mannen er på guttetur, men passer meg egentlig heeeelt perfekt.. da kan jeg sove så LENGE jeg vil uten å ha dårlig samvittighet overfor noen.. :)

 

Må bare si at kvalmen kom denne uka...så har hatt en TØFF uke på jobb... men nå idag har jeg vært fin, begynner å lure på om det kan være fordi jeg "sov over" den verste perioden på morgenen idag....

Hva tror du....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sannsynlig ut i mine ører... Jeg har for det meste obligatorisk undervisning på ettermiddagene for tiden, så jeg har sovet til 9-10 nesten hele uka, og da har jeg ikke vært særlig kvalm når jeg har stått opp, det har i alle fall gått over så snart jeg har fått meg litt mat. Men om jeg står opp "i skikkelig tid" altså sånn rundt sju, så er det mye verre. Så jeg tar det litt med ro nå, så blir alt så mye mer behagelig:) Må gå og legge meg nå, tror jeg:)

 

Håper du får hvilt deg godt i morgen, da, så du har nye krefter til neste uke!

 

Sov godt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja får håpe det, at det er en mulighet for å "sove over" det....

 

Ja må legge meg jeg også, gullet mitt har brukt opp ALL energien til mamman sin idag.... :)

 

Sov godt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...