Gå til innhold

Da er ett nytt bilde lagt ut, begynner og bli drøy nå....

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott! Hvordan er formen? Jeg er jo absolutt ikke like stor (eller like langt på vei) som deg, men synes likevel at huden og muskulaturen strekkes mer enn jeg liker. Verker en del, hvordan opplever du dette? Jeg har vokst mye på kort tid, gikk det fort fremover (utover) med deg?

Lykke til videre!

Hei du lene :)

Formen er eegetnlig veldig opp og ned om dagen...Ene dagen kan jeg ha mange kynnere og andre dager trenger jeg nesten ikke og ha noen...Er en del plaget med uvier også og d er ikke akkurat noe særlig behagelig da tv1 ligger helt nede i bekkenet mitt dvs oppå urinblæra mi.... Men men... Hadde kansje trudd det var værre med to en med en men syns jeg har sluppet heldig unna, hvertfall hittil..Magen min har jo egentlig vokst litt hele tiden men den har kommet seg mest nå på slutten...Fra sånn ca uke 28..Jeg har ikke egentlig merket at huden har strammet seg heller jeg...Ingen strekkmerker enda heller så da håper jeg at jeg slipper unna. Har jo gått opp 22kg men de fleste sier d bare er magen..Langt er du??

Og masse lykke til ;)

lene: jeg vokste en del frem til uke 28 etter det er det vel ikke så volsomt,,du kan jo gå inn å se på profilen min,hadde vedig voksesmerter i begynnelsen jeg ¨å,...jeg er uke 33 nå å formen er bedre enn før,faktisk!sover bedre om natta ,er ik så deprimert ller vondt,virker som kynnerne har gått over fra vondt til velkommen!trodde aldri det skulle være så tungt å gå gravid.hehe,hvor langt er du på vei da?hvor er du fra?

ks22:hey,vi er veldig lik strl nå jo,så gøy-jeg har gått opp 20 kg å her er det også bare mage,men i de siste dagene føler jeg meg som en elefant,plutselig har føtter og bein hovnet opp enormt!er nok vannet som hr funnet veien rundt i kroppen min ja:-)har du hovnet opp noe særlig da?

lurer på om det nærmer seg nå,,har sånn rolig følelse i kroppen-etter et ellers veldig vanskelig svangerskap:-)

Annonse

Hei du...

Nja litt kansje ikke mye hvertfall...Føler jeg blir litt tjukkere og sånn i fingrene på kvelden men ikke mye. Enn du??! Har fått bemerkninger nå da at jeg ser litt gravid ut i ansiktet..Hehe... Må jo få noen kilo der også kansje.... Hehe...Ellers er det bare bra med dere om dagen?

Hilsen oss :):):)

Hei jenter! Takk for svar!

Jeg er 19 uker nå og synes ting begynner å bli ganske tungt i hverdagen. Klarer meg med 25% sykemelding, men er nesten ikke menneske når jeg kommer hjem, så jeg vurderer å ta en tur til legen snart for større sykemelding (skal ikke til ny kontroll hos henne før 20.febr). Får lov til å jobbe til påske dersom formen tilsier det, og jeg skal gjøre alt for å klare å være i jobb så lenge jeg kan, ønsker ikke å gå hjemme!

Skal til jordmor for første gang nå på torsdag, så jeg er litt spent på å få målt meg, om magen er stor, liten eller normal til å være tvilling-gravid. Det blir spennende! Ellers skal jeg egentlig ikke klage, tvillingene er så kjærkomne som det er mulig, vi har ventet lenge på dem! Men jeg kan ikke si jeg trives med å være gravid, jeg synes det i det hele er ganske slitsomt. Kan ikke forstå dem som sier de misunner meg, men kanskje ting hadde vært annerledes med bare 1. Har lagt på meg 7 kg, tror ikke det er så forferdelig mye, men merker at kroppen er tyngre. Har ikke fått noen strekkmerker, utrolig nok, føler jo inne i mellom at jeg revner!! UVIer har jeg også sluppet unna (hittil..) så egentlig er jeg i god form. Kanskje det bare er psyken som spiller meg et puss...

Ellers er jeg 30 år, gift og bor i Stavanger.

Hva med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...