Gå til innhold

Hei juli-jenter, noen som har begynt å tenke på vogn (allerede)?

Anbefalte innlegg

Det har jeg! Ikke fordi jeg er så opptatt av utseende og slikt, men mest fordi jeg er litt bekymret for hvordn vi skal oppbevare vognen når vi er hjemme. Bor i blokk (5. etg uten heis) og trangt om plassen i oppgangen bla. pga. andres KJEMPEvogner (les emmaljunge eller hva de de nå heter :)

Noen som har en bra vogn å anbefale der hardbagen ikke veier for mye?

Fortsetter under...

Jeg er litt bekymret for jeg har ikke vaert og kikket paa salg eller noe.. Men broren min har fire vogner eller noe saantt etter sine smaa, saa jeg foeler at jeg boer kikke paa de foerst, i tilfelle de er brukendes.. Selv om, siden dette er vaar foerste, jeg har et sinnsykt shoppingbehov og helst ville kjoept noe nytt... Saa langt har jeg vaert veldig flink og kun kjoet et par bodyer!

ja har tenkt, lest på nettet og snakket med kjente, har så lite erfaring selv...

tror det blir ei simo bagvogn med en bærebag inni mens ungen er miniputt. har nemlig hørt at ungene ikke kan bruke innibaggen til combimodellene mer enn 6mnd. har ikke lyst til å bruke bare sportsvogndelen i nordland i 1 meter januarsnø med en så liten unge... (store unger i familien også)

i tilegg synes jeg at en combivogn uten bag inni er innmari stygg... smak og behag :) skal heller kjøpe et sportsvogn med tre hjul (tror jeg) når våren kommer og ungen er ca 9 mnd...

Annonse

Vi har kjøpt allerede, får den i mai. Har kjøpt Emmaljunga City Cross, den er absolutt ikke stor, og bagen veier ikke mer enn 3,9 kg.

Absolutt en anbefaling hvis du trenger lett vogn! Selve vognen med bag har en total vekt på 11kg!!!!! Det er veldig bra...

Jeg har faktisk kjøpt allerede, da det var 40% avslag nå! Har kjøpt en simo kombivogn, men den vil nok ikke anbefales til deg som bor i 5.etg uten heis, da den er ganske stor og litt tung...men før jeg kjøpte denne var det noen som anbefalte teutonia mistral, den er visstnok litt "nettere"..:) Lykke til med vognkjøp!! -jeg er glad jeg har det ute av verden allerede, er jo så masse å velge i!

kjøpte ny vogn til lillegutt i april ifjor. emmaljunga duo edge 06

men sitter nå å vurderer om vi skal kjøpe tvillingvogn! vet liksom ikke hvor nødvendig det er. lillegutt blir 13.mnd rett før termin..

men ihvertfall,så må han ha vogn i barnehagen... så jeg er usikker på hva det blir til...

men gøy er det ihvertfall å kjøpe vogn=)

Vi har faktisk kjøp. Måtte jo slå til når det er salg. Kjøpte Quinny-Freestyle 3XL Comfort. Mener den er best vi da, men har ikke så mye erfaring.Men har hørt at både brio og emmaljunga er tunge vogner. Det er vel smak og behag.. :)

Ja, jeg er nok også en av de som ikke klarte å la være å slå til da vognene kom på salg. Endte opp med en Simo kombi 2006-mod med 40% avslag. Men så bor vi i leilighet MED heis, så at den er litt stor og tung, det plager ikke meg.

Nå må vognen stå på loftet og vente i over 5 måneder...

VI har kikket MYE på vogner.. hehe.. mannen min er ivrig der :) *flire* så søt han er.....

vi har bestemt oss for 3-hjuling.. litt nettere vogn og letter å kjøre rundt med, hvertfall på by turer.. syntes de er gode på snø føre også.. står mellom phil and teds e3 og quinny freestyle 3xl... tror kanskje det blir den siste ;)

kjøper nok snart.. så gøy da ;)

kjøpt litt andre små ting også.. karer ikke å dy meg-... hehe

Jeg har emmaljunga fra lillegutt på 16 mnd. Så den gidder jeg ikke bytte ut. Er en 2005 kombi og jeg er SUPER fornøyd. I tillegg skal jeg ha en søskenvogn, men har ikke bestemt meg enda.

Annonse

Hei !

Jeg har kjøpt "Stokke" vognen allerede.

Det burdte du også tenke på hvis du vil ha en vogn som kan kjøres i trapper, å kan pakkes veldig liten.

Se demo på vognen på stokke.com sine sider den heter stokke explorer...koster litt mye men man får også kjøpt dem brukt!

Lykke til :-)

jepp! Jeg skal ha Emmaljunga City cerox 360 m citybag! D er den letteste vognen jeg noen sinne har prøvd...og så er den liten sammenklappet...Bag'en var jo så lett at jeg kunne løftet den m lillefingen..he he...Ikke noe vanskelig valg her i gården nei!!

Puh, trodde det bare jeg som ar kjøpe "gærn" jeg. Vi var på UL på tirsdag.Endelig kommer gutten, har 3 jenter f.02-04 og 05.Solgte alt utstyret i fjor,hehe dumt. Men vi har en carena søskenvogn fra 05. Så vi tenkte å greie oss med den. Men idag fant jeg på finn.no annonse fra Baby Dreams på City Voyager kombivogn, med Harley Davidson look. Når min mann så den så var han hektet. Dette var for ordentlig gutter ja, så vi benyttet oss av weekend tilbudet og fikk ny vogn for 3490kr inkl frakt. De hadde mange andre kule vogner også.

Jeg er av de siste i jentegjengen som får barn, så slik sett er jeg heldig, skal få kjøpe vogn brukt av ei venninne, en teutonia. Har ei anna venninne som jobber på Fru Lyng og hun sier de er av de beste! Får håpe vi får den i bagasjerommet på bilen, ellers må vi kjøpe ny bil eller en annen vogn:-)

Vi har bestemt oss for å kjøpe den nye Brio Happy vogna!! Det er en lett og fin duovogn som tar liten plass når den legges sammen. Har bestemt oss for å gå for svart bagdel med svart understell. Sportsvogndelen blir i en fin grønnfarge. Elsker grønt!!

Takk for mange gode tips jenter! Nå er vel januarsalget over men kan jo snuse etter bra tilbud for det kanskje :) Godt at det er mange andre som er tidlig ute med å tenke på/kjøe vogn!

Heihei

Jippi vi e med i bim igjen, og her kommer første innlegget. For her meine æ en hel masse, ettersom æ hittil har hatt 7 vogne...ja litt dilla. Den siste vi kjøpte var en Emmaljunga Cerox. Den er litt tung, men det er små forskjeller, Jeg synes det er viktig at vognen har store liggemål i lengde og bredde. Det har Cerox. Kjøpte den da lillebror var 4 mnd. Den kan man bruke med softbag fra fødselen av og det gir max plass. Den har supre funksjoner! Kan gjerne si meir i den saken, men spør heller så ikke æ skravler tastaturet ødelagt. Forresten må jo det være toppers med en sånn softbag som er lett å løfte ut av vognen med et sovende barn oppi! Og softbag er mye lettere enn vanlig bærebag med stålramme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...