Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 nå nærmer det seg. Og alt er stort sett i boks. Men såh.... Skal ha søskenvogn, blir to år mellom de. Hadde jo egentlig avtalt med en kollega å kjøpe deres Carena tvillingtrille,og bruke softbag. Billig,pga størsten skal jo i bhg 4 dager i uka. Trenger jo bare søskenvogn i helgene egentlig. Men så har jeg tenkt litt dah..hehe... Den er jo ikke noe kul. Ikke har den todelt kalesje eller svingbart framhjul heller. Oth,easywalker og p&t er way for dyrt! max 2500-3000 tenkte jeg.. . GT safari da,men den har ikke todelt kalesje. Tenker på mtp myggnett til babyen,men ikke til størsten. Hmmm...tips?
livetimammasmage Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 hvis første barnet ditt er to år nå, så hvorfor ikke ha ei vanlig vogn og kjøpe sånn brett som to-åringen kan stå på foran deg som triller? To-åringer tar absolutt ingen skade av det, man får også kjøpt ett sånt lite sete som man kan feste over bagen til babyen som to-åringne kan sitte i! Jobber med to-åringer i barnehage, og vet av mange som har tatt slike valg og er veldig fornøyde med det Billigere er det også Så kan du kjøpe en søskenvogn når babyen blir stor nok til å sitte oppreist
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jo,men vi triller jo turer i helgene. Da blir brett ikke en løsning. Min erfaring med sånne søsken seter, (sjekket dette med folk som har prøvd) er at ofte blir den eldste sittende og sparke nedi fotenden på bagen, osv..For korte turer funker det nok, men vi triller som sagt mye når vi først triller. men takk for tipsene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå