Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Misunner dere som er prøvere! Gleder meg til jeg også blir det! Inntil da skal jeg nyte tiden med å bare kose meg med min kjære! Lykke til!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Det er viktig å øve seg også vet du!! Er godt å være prøver, sex blir på en helt annen måte!! Kjempespennende!! Men håper du slipper å vente så lenge, da blir det mye frustrasjon i gleden også!! Velkommen skal du være når deres tid kommer:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 jeg synes da det helt motsatte av Majja.... synes ikke det er spennende i det hele tatt. den verste sexen er den rundt el.ikke at det ikke er greit, men blir litt vel stress noen ganger. lykke til når den tid kommer !!
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Synes sex er stress jeg også... og jeg har bare et halvår med prøving bak meg... haha... blir bare en vane liksom, og det er kjedelig!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Syns dere det er så ille?? Skjønner jo hvis dere har veldig vondt ved el.. Det plages ikke jeg nevneverdig av.. Nå som vi har prøvd så lenge så er det jo selvfølgelig ikke så spennende, men det var det i starten!! Nå er kanskje mest spennende når man ligger med beina oppetter veggen og prater om at nå kan det ha skjedd;) haha.. Føler meg ganske fresh til tider da ja...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Missunner dere som faktisk har EL hver måned, jeg...
Suretær Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Ikke no gøy å være prøver når det aldri skjer en dritt.. Er møkk lei hele greia, tror snart jeg gir opp..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Hvor lenge har du vært prøver, tutta: )? Jeg har vært prøver i snart 1 år egentig og har hatt 1 EL... Eneste EL siden fødselen også... Men jeg har veldig tro på at det er fryktelig frustrerende, ja! Hadde allikevel gitt høyrearmen min for en normal syklus...
Suretær Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Vi har prøvd i mer eller mindre et år, men mest aktivt i 7 mnd. Har aldri vært gravid, og har hele tiden trodd at jeg ikke kan bli.. Ser ut som at det er tilfelle desverre.. Huff, litt lei meg i kveld. Første gang jeg har grått over dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå