Gå til innhold

November: yesyesyesyes


silhah og emilie

Anbefalte innlegg

nå må jeg fortelle noe veldig privat tihi

jeg har gådd å grudd meg sånn til første sex etter fødsel...i går kom dagen og vet dere hva???

det var beste sexen jeg har hatt i mitt liv;);););)

er bare så glad for jeg grudde meg skikkelig, har hørt ting som at det er som å være jomfru igjen osv men neeeeida;);)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott:)

 

Her ble det utsatt på ubestemt tid, siden sambo nettopp er operert der nede.. men er litt skummelt med første gangen igjen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, så bra! Betryggende å høre for meg som fortsatt er jomfru etter fødselen... Blir litt skremt av alle skrekkeksemplene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint!:D

Vi har hatt sex 3 ganger allerede vi..;) Blir jo ingen lang økt da, så lenge mellom hver gang, sambo klarer ikke å holde igjen så lenge.. hihi:) men det er helt greit, blir jo litt fort sår.

Men litt rart da, å begynne å flørte og kose på den måten igjen, blir litt sånn fnisete og sjenert jeg! Hadde ikke sex de siste mnd når jeg gikk gravid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veldig rart...nesten som å bli kjent med hverandre seksuellt sett på nytt...hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det gikk fint da, det gjorde det også her. Etter den første fødselen var det en pine i mange måneder, men denne gangen har gått kjempebra. Grudde meg også veldig til første gangen, men det var nok pga. forrige svangerskap og fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det blitt noen ganger allerede, men det er såååååååååå peeeeeees med kondom! Jeg fikser det ikke jeg altså! Må finne på noe annet vi snart, jeg blir så sår jeg kan nesten ikke sitte dagen etterpå:( Så kommer til å prøve å hoppe av i svingen neste gang...hihi Hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere heldiggrisen slik hadde jeg det sist. men dennegangen sliter vi. :(

 

håper det blir bedre her snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at mannen spurte piken vår på tre for noen uker siden om hun ville bli tynn som pappa eller feit som mamma, da hun prøvde å spise smør fra pakken, er det IKKE blitt noe sengekos her i huset, og det blir det heller IKKE på en stund. Ble faktisk ganske lei meg!!!

 

Forrige gang var det action igjen etter 2 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, glemte helt å si så bra at det var bra for dere! ;-)

 

Blir nok det her og med tid og stunder, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F"/(/"&!

Jeg hadde klikka vinkel hvis gubben lirte av seg en sånn kommentar!!! Han hadde faktisk ikke fått sove på samme rom som noen av oss på ei god stund skal jeg fortelle deg!

Kjenner jeg ble VELDIG provosert bare av å tenke på at han kanskje skulle sagt noe sånt jeg altså.

Hva tenkt han på? Jeg er faktisk ikke bare sinna på vegne av deg! Hvilket forbilde vil han være for datteren sin da????? Jeg har ei datter på 9 år og jeg skal love deg at det er tøft for jentene allerede i den alderen med vekt og hva man veier, medias fokus på slanking og hvordan man selv ser og venner ser ut!

Hun trenger støtte hjemme og da er faktisk mor en av de beste for henne å finne støtte hos. Da trenger mor å føle at hun er vakker selv også, så hun kan vise det til datteren sin. Pappa må bekrefte dette gjennom å støtte mamma og fortelle henne at hun er vakker også!

 

Er skikkelig sinna jeg nå! Uff, har sikkert skrevet bare babbel. Men jeg mener det også. Håper bare du snakker/snakket med mannen din om hvordan dette sårer og at det faktisk ikke er sundt for datteren deres med slike kommentarer, samme hvor uskyldige/morsomme de er ment å være!!!!!!!!

 

Klem fra hissiproppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...