Gå til innhold

vær så snill,råd noen?? erfaringer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var på innv ul forrige mandag,pga mistanke om sv utenfor livmor,men var kommet så lite på vei at hun ikke kunne se hvor spiren lå..? har ikke hatt sm siden tirsdag. lurer fælt på om jeg har en MA:( har fortsatt sympt da.. skal til ny ul på mandag,men gruer så sinnsykt!! + at legen var så vannvittig lite sympatisk:(

 

klem, håper på å bli fem barns mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet tvillinger med en ukes mellomrom i fjor vår. Jeg fikk veldig god oppfølging på sykehuset der jeg bodde, men syns nesten det var bedre å snakke med "assistenten" til legen. Virka som hun hadde bedre tid og hun var kvinne. Ønsker deg alt godt, det går nok bra skal du se, og hvis ikke er det nok en grunn...,lever i den tro at alt skjer for en grunn. Masse lykke til:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkas deg, det er vel ikke godt å gå og vente slik.... Men om smertene er borte kan vel det være et godt tegn?? Håper alt er bra med deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på innvendig ul i uke 8 pga at legen trodde jeg hadde sv utenfor livmoren. grunnen til at legen trodde det var at jeg hadde sinnsyke intense smerter som varte i 15-30 sek før de ga seg, og da måtte jeg bare "krøke" meg sammen. (disse kunne jeg ha opptil 7 ganger om dagen, og kunne våkne med dem om natta) hun så spiren å konstaterte at det lå rett og at hjertet slo. hun sa det var vanlig med "voksesmerter". noen får sterkere enn andre. jeg er 11+3 nå og kan enda få disse smertene bare ikke like intense. håper det går fint med deg og spiren din! Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...