Gå til innhold

Hva slags smokk merke bruker babyen deres???


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Min gutt bruker Unique sine smokker.

Har prøvd avent om mam men de klarer han ikke å holde i munnen. Unique har en litt annerledes suttedel enn de andre og den får han tak på. Har også prøvd den nye typen smokk som er bra for tenna, dental eller oraldent eller noe sånt...(husker ikke helt hva dn heter, men den har en rar suttedel.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her brukes MAM silikon. Ortodent er ikke like populært, selv om jeg skulle ønske hun brukte den for å unngå tannstillingsfeil, men kan ikke tvinge henne til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ORTODENT var navnet ja, takk for hjelpen MRS. Potts...:o)

 

Jeg skulle også ønske at poden tok den men den har han ikke fått dreisen på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuk og ett anna merke. huske ikkje ka det hete, har ikkje sedd det her i norge..Kjøpte dem i stockholm...Ho like dem best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her brukes avent. Problemet her er at hun mister sutten etter et par minutter så kanskje skulle vi prøvd noe nnet. Blir så lei av å stappe den i hele tiden.

Hvor har dere kjøpt de andre merkene?

Har bare sett avent og mam jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuk! Liker de best pga tannstillinga også er de tydlig lettere å holde i munnen enn avent. :-)

 

Kjøpt på babyshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker også avent, men skal prøve noe annet snart... han MISTER egentlig ikke smokken.. men har ikke fått kontroll over hendene sine så det hender ofte at han slår ut smokken, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye typen smokk som er bra for tannstillingen må visst introduseres før ALL annen smokk blir tilbudt. Helt annen sutte-teknikk, og ungene klarer ikke dette hvis de har suttet på vanlig smokk. Snakket med ei venninne som er tannpleier i går.. fader at jeg ikke visste om den da han ble født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Avent-smokken, men Mira er så uinteressert i den smokken uansett,,,Har prøvd Mam men den virket som om ble for stor i munnen hennes. Er usikker på om jeg skal bruke smokk i det hele tatt, er ikke det store behovet hos henne foreløpig. Men så skal det jo forebygge mot krybbedød så det er kanskje best???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla tar bare Vålerenga-smokken her. Er ikke spesielt fan altså, men fikk de i julegave, og det er kun den hun vil ha!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla mi bruker mest nuk sine smokker. Har prøvd både mam og avent sine også og de har fallt i smak alle sammen. Kommer nok til å fortsette og kjøpe nuk siden de er best for tannstilling og kjeve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i Nuk silikon. Har ikke prøvd noen andre da dette var eneste slages storesøsteren tok så da begynte vi bare med den og den fungerer bra he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldste brukte mam, men kjøpte avent nå for det var det de hadde der og da.. kjøpte en pakke på butikken her en dag og trodde jeg hadde sjekka sutten, men en natt jeg romsterte etter sutten syntes jeg den kjentes så lang ut.. og dro i den for og være sikker.. og PLOPP der løsnet hele sutten... dagen etter dro jeg i tvillingen for og sjekke og der skjedde det samme... tenk om han hadde satt den i halsen....

 

SÅ DRA ALLTID I SMOKKEN FØR DU GIR DEN TIL BARNET...

 

fikk meg en støkk da ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare kommentere det med tannstilling... mine unger er så arvelig belasta at jeg tviler sterkt på at noen sutt kan fikse det.. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bruker mam og så har jeg i tillegg noen av disse elodie sine (www.lillelade.no) med krone og hodeskalle! Kjekt med noe litt annerledes og så har de snor til som matcher. Ungene ser ut til å like de like godt som mam sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst heter den vi bruker. MAM sine spyttet hun bare ut, men trøst sutter hun godt på:)) Det er forresten et norsk merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...