Gå til innhold

Kan sportsvognen til easy walker sky stå begge veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på denne vognen men har ikke lyst på en sportsvogn der barnet kun er vendt fremover - bor i by og synes det er litt skummelt om det ikke går ann å ha barnet mot seg:)

Noen som vet? Gikk inn på easywalker hjemmesiden, men fant ingenting om det. Tyder kanskje på at den ikke kan snues?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan ikke snues... Men baggen er såppas stor og lang såden kan brukes lenge! Baggen er vendt mot deg...

Skrevet

Tusen takk for kjapt svar :)

Selv om jeg håpet på et annet.... men men:)

Har du erfaring selv med denne vognen? Det største plusset for oss med ew er at den er smal og veier lite (bor i blokk uten heis og trangt om plassen i trappoppgangen pga av andre KJEMPEvogner.. hehe)

Skrevet

Jeg jobber med å selge vogner... hehe...

Ja, bor du i blokk er Easy Walker Sky et veldig godt valg! Vil du ha en mer solid vogn har vi TFK... Den er litt tyngre og dyrere, men har til gjengjeld bærereim til å ha over skulderen... Jeg synes den er tøffere og har nettop invistert i en sånn! Det er den mest stabile 3-hjulingen på markedet... Easy Walker Sky og TFK blir ca like store når de slåes sammen... TFK er på tilbud til 4999,- hos Barnas Hus, uten bag... Easy Walker Sky er på tilbud der også til 4199,- med bag... så da er det bare å velge hva du kan og vil ta deg råd til...

:-)

Skrevet

Oj så bra at du har peiling da :) Igjen mange takk for svar - skikkelig utdypende også! Ja for nok ta meg en tur på barnas hus denne uka :) Ha en fin søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...