inventum Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 For en uke det har vært!! :) Gratulerer igjen til alle som har blitt gravide - uke 4 må være rekord! Jeg har testet og testet denne uken, men negativt - og tanta har ikke kommet. Hadde el 13/14 januar -så håpet er der selv om jeg synes at testene bør være litt positive nå på dag 13..... Flere i min situasjon?
tinemor82 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er her Testet igår, men den var veldig negativ. Er ikke 100% sikker på at jeg hadde el rundt 13.-14., så vet ikke når ikm er (akkurat slutta på pillene, og har ikke brukt noen form for el-sjekk), men tok utgangspunkt i en 28 dagerssyklus. Ingen tegn til tanta enda, og så hun ikke viser seg er det håp:) Lykke til!!
liljamin Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 jeg er fremdeles i ventemodus...skulle hatt tr sist fredag/lørdag. har ikke tatt test enda..venter litt..har liksom en følelse på at tanta kommer i løpet av neste uke. gidder ikke ta test, blir bare så skuffa hvis den er negativ:( da vil jeg heller vente til tanta kommer. forresten; har noen rare drømmer? jeg drømmer så mye rat for tiden, og samboer sier at jeg snakker og slår ham i søvne( uff!!) stakkars!
tinemor82 Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Bare et par timer etter jeg skrev forrige innlegg dukket tanta opp som lyn fra klar himmel. Jeg som hele tiden har tenkt at går det ikke nå, så er det ikke så farlig, klarte ikke holde tårene inne...*snufs* Jaja, får heller tenke at denne syklusen har vært på nøyaktig 28 dager. Greit å vite siden jeg slutta på pillene 28. desember, altså er iallefall denne tanta min egen:) Prøve å se det positive i alt, men ikke så lett. Blir nok bedre imorgen. I kveld skal jeg få vafler og full massaje av sambo, han er snill og god han... *snufs* Lykke til alle dere andre!!
Tussa og Sofie Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er her, fikk tanta på besøk i går ettermiddag....så da var det kjørt!!! Vel vel....bare å håpe på bedre lykke neste pp. Jeg kommer ikke til å være så mye her inne nå denne pp, blir litt slitsomt innimellom. Spesielt å lese om alle som blir gravide hele tiden. Ikke misforstå, jeg unner alle det , og vet at vi ikke har prøvd lenge engang. Dere skjønner sikkert... GRATULERER masse til de som har blitt gravide, og all lykke til alle som prøver videre, jeg titter innom mot neste IKM å sjekker "trøkket"' Klem
inventum Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Ikke mange igjen her nå nei Men det betyr vel at sykluser etc funker som det skal. Sitter her fortsatt uten mens og utens positive tester (siste IKM 2.januar), så nå venter jeg faktisk på at tanta kan komme slik at vi kan starte på nytt igjen Gir ikke opp her!
skunkenblomst Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg fikk også tanta på besøk i går, selv om jeg testet positivt på fredag Snakk om å gå fra veeeldig glad til veldig trist på under et døgn. Klarte heller ikke å holde tårene tilbake når den dukket opp igår kveld... Jeg hadde en SA i november så jeg var veldig skeptisk til den positive testen på fredag kveld, men jeg hadde vel et lite håp. Det positive er at jeg har klart å slutte å røyke denne pp!! Så da bør iallefall forholdene være bedre tilrettelagt for neste pp!! Lykke til alle sammen!
lillegull2 Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Jeg hadde siste ikm 2.januar.. Skal ha ikm i morgen.. Ble utolmodig og tok en test i dag tidlig... NEGATIV!!! Kjenner at tr er på vei... Nesten like greit for jeg har hatt så vondt i magen denne gangen. Kommer nok i natt tenker jeg!!
inventum Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2007 Vi få holde ut Sivi! Avklaring rett rundt hjørnet, og den kan gå begge veier Mange her inne har ikke testet positivt før etter IKM, så det er håp, et ørlite et Skunkenblomst - enig, at du har klart å slutte å røyke er jo helt supert og bør feires! Symptomer i dag: - ikke spesielt vondt i magen, lite romllng - veldig ømme brystvorter, tunge bryst - vært småkvalm, men bedre i dag Ellers ingen ting! Gruer meg til mensen. (kan jo bli en SA også det) - og håper ikke det gjør så himla vondt når det kommer så sent!
celin-e Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er fortsatt igjen=) Tror også jeg hadde eggløsning den 14. Har hatt veldig lite murringer denne mnd, og pleier egentlig å være veldig plaget. Har kjent noe til det i dag, så jeg krysser fingrene veldig.. Hvordan er magefølelsen deres?
velsignet med to Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Jeg hadde IKM denne uken, torsdag/fredag, men hun har fortsatt ikke vist seg hos meg. Var sikker på at hun kom luskende på fredag når jeg var ute og kjørte, men det kjentes nok bare sånn ut. Men jeg tør ikke teste hehe :-)
MorTilToGutter:) Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Venter fortsatt jeg også... huff, IKM i dag, men ingen tante har meldt sin ankomst enda. Har vært så trøtt hele forrige uke, og sovet hvert ledige minutt, har derfor et ørlite håp denne måneden, men testen i dag tidlig var negativ!!!
velsignet med to Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Har også sovet mye, faktisk hver ettermiddag hele uka! Men har vært forkjølet så kan kanskje være derfor også. Tror kanskje jeg tar med en urinprøve på jobb i løpet av uken og tester :-) Hvis hun ikke dukker opp da.....
MorTilToGutter:) Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 vel, er forkjøla jeg også, men tar ethvert tegn som et positivt tegn inntil tanta viser seg. Ta med urinprøven på jobb??? Jobber du på et legekontor eller? Jeg testet i dag tidlig, og kommer sikkert til å teste i morra også dersom tanta holder seg borte. (håper) Jeg er ikke spesielt flink til å vente tålmodig:)
velsignet med to Skrevet 28. januar 2007 #15 Skrevet 28. januar 2007 Jobber på legekontor ja. Er utrolig utålmodig jeg også, men jeg er så redd for å bli skuffa. Ei venninne av meg var skråsikker på at hun var gravid, med kjempemasse symptomer i en mnd, men testen var negativ. Huff...
MorTilToGutter:) Skrevet 28. januar 2007 #16 Skrevet 28. januar 2007 Huff ja, jeg blir litt frustrert dersom det ikke har klaffet denne måneden heller... Var full klaff første pp forrige gang, og jeg forutså vel ikke at det skulle ta såpass med tid denne gangen. huff... men, holder på håpet, tanta har jo ikke kommet enda, og jeg merker ikke noe til ho heller. Krysser fingrene for oss begge to jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå