Gå til innhold

flere som plages med vondt i hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååååååå vondt i hodet at jeg kaster opp snart.......dette skjer et par ganger i uka minst!

Flere som har det slik????

Hva slags tabletter kan en ta??

Har hørt og lest så mye om hva man kan ta og ikke ta at jeg vet ikke hvem jeg skal tro på........!

Håper noen kan svare meg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har hatt det sånn en stund nå. Kun hvile som hjelper. Du kan ta paracet men ikke ibux

Skrevet

Jeg har hørt at en kan ta ibux og IKKE paracet jeg da........!

Hjelper ikke om jeg hviler heller serru.......for får ikke slappet av likevel når hodet bare dunker!

Skrevet

Det er paracet man kan ta ja.. Andre stoffer i ibux... Ta en paracet og hopp til sengs :)

Skrevet

Hmmmmm..........ja kanskje like greit:)

Plagsomt og ha så vondt i hodet.............

Skrevet

Har det sånn jeg også. Ta deg noen paracet og legg deg, det eneste som hjelper. Husk ikke ibux når man er gravid.

Skrevet

er også plaget med voldsom hodepine. men jeg nekter å ta tabl. så lenge jeg kan unngå det. legger meg bare ned for å slappe av på et mørkt rom. pleier å hjelpe. eller ta et varmt bad

Skrevet

Jeg prøver og unngå det jeg også så langt det lar seg gjøre!

Men er så ekkelt når en får så vondt i hodet at en kaster opp hvis en ikke tar noe.........

Skrevet

jaaa, føler nesten det er grunnen til at jeg legger meg hver kveld...jævla hodepine!!!

Skrevet

ja har hatt slik hodepine i flere uker nå.. kan være fri d en dag men da kommer d ennå kraftigere til bake..veldig slitsomt syns jeg, får får liksom ikke til å fungere riktig.. å har ikke noe mulighet til å vile heller untatt på natten pga lillegutt på 1 1/2 år.. syns dagene går rundt snart jeg..håper d går over...

Skrevet

Ja, jeg har hodepine hver eneste dag! :(

Skrevet

Har huepine hver dag når jeg kommer fra jobb...men den kan jeg leve med, er jo snart sengetid da=) Men denne uken sleit veldig, både på dag og natt:

fikk følgende tips her inne:

'b-vitaminer

'masse vann

'spise regelmessig (ikke det enkleste, men litt nå og da hjelper for meg)

'jeg tyr ti paracet innimellom,da...

Jeg tok b-vitamin sjokk på torsdag og fredag var jeg omtrent meg selv når jeg våknet igjen! Mulig det var tilfeldig, men jeg har litt trua på disse b- vitaminene.

noen dager denne uken

Skrevet

Jeg brukte folsyre lenger enn 12 uker. Er nå i uke 16 så jeg hadde jo en del piller igjen. Sluttet med pillene uken som var, og da ga hodepinen seg faktisk. Før det hadde jeg hodepine fra morgen til kveld i 2 uker. Så tror faktisk jeg fikk for mye folsyre. Kanskje du bør sjekke nivået av folsyre i kroppen din?

Ikke bruk Ibux i hvertfall. Paracet er harmløst derimot.

Skrevet

Ja, sliter endel med det jeg oxo.. Vær obs på at hodepine kan være tegn på høyt blodtrykk, som ikke er bra når man er gravid..

Skrevet

Ja jeg har også mye vondt i hodet. Som mill@jenta sier kan det være et tegn på høyt blodtrykk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...